Snake game

Autor: Boboc Alina-Andreea Grupa: 332AC

Introducere

Acest joc presupune controlarea unui sarpe intr-o zona de joc pe un ecran LCD astfel incat sa se acumuleze cat mai multe puncte ce vor contribui la cresterea sarpelui in lungime si astfel crescand in nivel.

Ideea a pornit din copilarie, mi-am dorit sa-l implementez in prezent deoarece ma captiva foarte mult cand eram mica si as vrea sa-l implementez si eu in prezent ca si o mica provocare testandu-mi abilitatile hardware.

Consider ca este util pentru ceilalti deoarece voi aduce un strop de copilarie de pe vremurile nokia in prezent si pentru cei ce nu au avut aceasta “mare” oportunitate.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

  • Arduino Nano (ATmega328p)
  • breadboard
  • LCD 16×2 I2c
  • fire
  • LCD compatibil cu Nokia 5110 84×48
  • Joystick PS2 Biaxial
  • LED
  • Buton

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/alina_andreea.boboc.txt · Last modified: 2024/05/15 00:12 by alina_andreea.boboc
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0