MelodiUrs

Autor: Popescu Alexandra-Cosmina

Introducere

MelodiUrs este o jucărie interactivă sub formă de ursuleț, special creată pentru copii. Are 4 butoane plasate în brațe, 2 pentru start/stop și 2 pentru next/prev. Atunci când un butonul start este apăsat, ursulețul începe să cânte melodiile presetate, iar versurile sunt afișate pe un ecran în pieptul său. Ochii lui MelodiUrs sunt iluminați cu leduri care se aprind, oferind o experiență vizuală distractivă. Este o jucărie prietenoasă și captivantă, menită să încurajeze copiii să exploreze și să se distreze.

Ideea mea a pornit de la dorința de a combina muzica și tehnologia într-o jucărie captivantă pentru copii. Am vrut să creez ceva care să îi inspire și să îi încurajeze să exploreze lumea muzicii într-un mod interactiv și distractiv.

Descriere generală

Ursulețul începe să cânte când este apăsat butonul de start, care se află în brațul drept împreună cu butonul de stop. În momentul apăsării acesta începe să redea melodiile care sunt stocate pe cardul SD. Toate componentele se află în interiorul ursului.

Hardware Design

Listă de piese
  • Placă de dezvoltare UNO R3 Arduino
  • 4 Butoane + Capace butoane
  • LCD screen l2C
  • SD Card
  • Modul Sd
  • Speaker
  • 2 Led-uri
  • placa PCB prototipare
  • Fire
Schemă electrică

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/alexandra.popescu02.txt · Last modified: 2024/05/04 15:45 by alexandra.popescu02
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0