Pinball Machine

Introducere

Nume: Alexe Victor-Stelian

Grupa: 333CC

Voi implementa o masa de pinball, ce va permite jucatorului sa altereze traiectoria unei bile actionand doua padele, cu scopul de a nimeri cat mai multe obiecte cheie pentru a creste scorul obtinut.

Scopul proiectului este de divertisment.

Inspiratia a provenit din faimosul joc 3D Pinball Space Cadet de pe Windows XP, pe care l-am jucat cand eram mic, astfel ca mi-am dorit sa reproduc jocul in format fizic, intr-un mod destul de accesibil.

Consider ca acest proiect are o utilitate de a reuni prietenii pentru cateva partide de joc distractive prin inducerea fenomenului de nostalgie asociat cu unul dintre jocurile copilariei de pe PC.

Descriere generală

Jucatorul trage de un switch mecanic, facut din elastice pentru a pune mingea in zona de joc. Acesta apoi actioneaza prin intermediul butoanelor servomotoarele care vor roti padelele pentru a impinge mingea pe teren. Mingea va lovi mini switch-uri care vor duce la aprinderea de leduri si cresterea scorului afisat pe ecranul LCD.

Hardware Design

Componentele hardware folosite:

  • Arduino UNO (ATMega 328P)
  • 2x Micro Servomotor SG90
  • 2x Butoane
  • Mini switch-uri
  • LED-uri
  • Ecran cu afisaj LCD
  • Cablaj
  • Baterie
  • Breaboard
  • Cadru de joc din lemn

Configuratia pinilor:

PD5 → Semnal PWM catre motorul servo SG90 partea stanga

PD6 → Semnal PWM catre motorul servo SG90 partea dreapta

PD2 → Semnal input de la micro switch-uri

PD7 → Semnal buton pentru actionare motor stang

PD8 → Semnal buton pentru actionare motor drept

GND → GND(motor servo SG90, buton actionare flaps, LCD, LED-uri)

VCC → VCC(motor servo SG90, buton actionare flaps, LCD, LED-uri)

A4 → SDA pentru comunicarea I2C cu LCD-ul

A5 → SCL pentru semnalul de ceas in I2C al LCD-ului

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2024/tdicu/victor.alexe.txt · Last modified: 2024/05/18 19:00 by victor.alexe
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0