Automatic Pet Feeder

  • Nume: Pop Andreea
  • Grupa: 332CD

Introducere

Proiectul constă într-un dispozitiv pentru animalele de companie, care distribuie automat hrana acestora la intervale prestabilite de timp. Acest gadget va dispune atât de un ecran LCD care va afișa ora ultimei hrăniri a animăluțului, cât și de o conexiune Bluetooth, pentru a putea fi monitorizat și controlat din telefonul stăpânului.

Ideea proiectului a pornit, în principal, din iubirea pentru animale, dar și din nevoia existenței unei soluții practice cu privire la absența îndelungată de acasă a stăpânilor de pretutindeni. Astfel, doresc să creez un sistem simplu, accesibil și ușor de folosit pentru proprietarii care au programe aglomerate sau călătoresc frecvent, dar și pentru ușurarea vieții alțor iubitori de animale.

Descriere generală

Dispozitivul are în componență un ecran LCD care afișează ora ultimei hrăniri (cu ajutorul unui modul RTC) și un senzor de greutate pentru a-l notifica pe stăpân când este cazul să reaprovizioneze recipientul cu mâncare. De asemenea, proprietarul se poate conecta prin Bluetooth atât pentru monitorizarea informaților prezentate anterior cât și pentru a seta ora următoarei mese, ce constă în eliberarea unei cantități prestabilite de mâncare în bolul animăluțului.

Schema bloc

Hardware Design

Lista pieselor:

  • Arduino Uno
  • LCD
  • Micro Servo Motor
  • Modul RTC
  • Modul Bluetooth
  • Senzor de greutate 1 kg
  • Buton
  • Fire + Breadboard + Rezistențe

Schema circuitului

În urma simulării efectuate, atât LCD-ul cât și servo motorul funcționau. Am testat toate acestea și împreună cu fucționalitățiile butonului:

Cât despre forma fizică a proiectului, am început să îl realizez, respectând schema de mai sus. După cum se poate observa, modulul Bluetooth funcționează și acesta.

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/rvirtan/pet_feeder.txt · Last modified: 2024/05/16 03:43 by andreea.pop
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0