Automatic cat feeder

Autor: Cărăgui Diana-Nicoleta
Grupa: 332AB
Email: diana.caragui@stud.acs.upb.ro

Introducere

Proiectul presupune dezvoltarea unui dispozitiv automat de hrănire a animalelor de companie, mai exact, a pisicilor. Scopul principal al proiectului este de a oferi proprietarilor de pisici o soluție convenabilă și eficientă pentru a își hrăni animalele de companie într-un mod regulat și controlat.

Ideea a pornit de la observația că mulți proprietari de animale se confruntă cu dificultăți legate de organizarea timpului pentru hrănirea acestora, mai ales în situația unor absențe prelungite.

Consider că proiectul aduce beneficii atât proprietarilor de animale, cât și pisicilor lor. Proprietarii beneficiază de un program flexibil și convenabil pentru hrănirea regulată a animalelor de companie, având posibilitatea de a controla și monitoriza cantitatea de hrană furnizată, putând astfel să îndeplinească nevoile nutritive ale pisicilor lor într-un mod corespunzător. Pisicile beneficiază de un program alimentar stabil și predictibil, contribuind la reducerea stresului și anxietății asociate cu schimbările rutinei alimentare, și primesc o nutriție echilibrată, menținându-și astfel starea de sănătate optimă și calitatea vieții îmbunătățite.

Descriere generală

Odată apăsat butonul de pornire al dispozitivului, utilizatorul stabilește ora de hrănire a animăluțului cu ajutorul tastaturii matriceale de 4×4. Datele introduse sunt, mai apoi, afișate pe ecranul LCD pentru confirmare. La ora setată, servomotorul este activat pentru a deschide recipientul de hrană și a permite distribuirea hranei în bol, iar pisica va fi alertată că este ora mesei prin intermediul unui buzzer.
Senzorul de greutate va măsura cantitatea de hrană rămasă în recipient și va compara această valoare cu o limită prestabilită. În cazul în care nivelul de hrană este sub limită, pe ecranul LCD va fi afișat un mesaj de avertizare, oferind utilizatorului informații suplimentare despre starea hranei.

Diagrama bloc a proiectului:

Hardware Design

Listă de piese:

  • placă Arduino Uno
  • modul RTC
  • senzor de greutate 5kg
  • amplificator HX711
  • servomotor
  • display LCD I2C
  • 4×4 Matrix Keypad
  • buton
  • buzzer
  • rezistențe
  • fire de legătură
  • breadboard

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/mdinica/diana.caragui.txt · Last modified: 2024/05/19 20:58 by diana.caragui
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0