Cu toate că acest tărâm fermecător este înconjurat de frumusețea florilor, el ascunde și un pericol teribil: un monstru care devorează totul în calea sa. Monstrul a distrus toate florile, lăsând în urmă doar pământ arid și dezolat. Împăratul, simțindu-se neputincios, a anunțat în întreaga țară că orice erou care va reuși să învingă bestia va primi mâna fiicei sale în căsătorie. Cu toate acestea, se spunea că Trandafirica era de o urâțenie rară, iar niciun voinic nu îndrăznise să se confrunte cu monstrul.
Oare care va fi primul jucător care își va pune viața în pericol indiferent de premiu? Cine știe, poate zvonurile sunt false și adevărata frumusețe a Trandafiricii se ascunde dincolo de povestea spusă de gurile rele.
Schemă bloc:
Funcționalități module proiect:
Matricea va fi de dimensiune 8×8, fiecare led reprezentând o poziție validă a jucătorului, una dintre poziții va fi ocupată de monstru și alta de cufărul cu arme necesar pentru a ucide bestia și a câștiga jocul.
În funcție de inputul dat de jucător joystick-ului, acesta se poate mișca pe orizontală și verticală pe hartă, iar folosind funcționalitatea de switch al joystick-ului el poate da hit monstrului. Pentru a da hit monstrului, jucătorul trebuie mai întâi să-l localizeze, să se afle pe o poziție de pe hartă alăturată lui pe axele ox sau oy îndreptat către el și să apese pe joystick.
Buzzer-ul va fi activat doar atunci când jucătorul este în apropierea monstrului pentru a contribui la localizarea acestuia. Acesta poate fi folosit și la redarea unor sunete când jucătorul pierde sau câștigă.
Ecranul OLED contribuie dpdv al graficii jocului, afișarea de mesaje și a unui timer. Scopul timer-ului este de a da un sentiment de survival și presiune, determinând jucătorul să învingă bestia într-un timp limitat.
Pentru a face proiectul portabil, folosesc o baterie de 9V pentru alimentarea microcontroller-ului ATmega328P, în loc să îl conectez la laptop prin USB. Placa va comunica cu ecranul oled prin I2C și cu matricea de led-uri prin SPI în funcție de inputul primit de la joystick. La rândul lui, joystick-ul va fi conectat la 2 pini analogici pentru deplasarea pe verticală și orizontală, și la 1 pin digital pentru un comportament asemănător unui buton. Buzzer-ul este conectat la un pin digital împreună cu un rezistor de 100Ω.
PIN13 de pe Arduino Uno este un pin SCK (Serial Data Clock) folosit pentru comunicarea prin SPI.
Pinul de DOUT de pe modulul matrice de leduri este pentru conectarea în lanț a mai multor matrice și nu-l voi folosi pentru proiect.
Al treilea pin nu se conectează la nimic.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.