Pong Revolution
Nume și Prenume: ALEXANDRU ANDREEA
Grupă: 333CB
Introducere
„Pong Revolution” propune o versiune actualizată a clasicului joc Pong, care adaugă elementul de strategie și imprevizibilitate prin intermediul power-up-urilor (avantaje/dezavantaje temporare). Jucătorii se vor confrunta pe tabla de joc virtuală, folosindu-și abilitățile și reflexele pentru a marca puncte și pentru a obține victoria. Jocul va fi însoțit de un dinamism care va anima experiența de joc.
Scopul proiectului este de a oferi o experiență distractivă și captivantă jucătorilor, prin combinarea elementelor clasice ale jocului Pong cu inovații care aduc un plus de strategie și divertisment. Acest proiect își propune să atragă atât fanii jocului original, cât și noii jucători, adăugând un plus de strategie și dinamism.
Ideea proiectului a pornit de la dorința de a reanima un joc clasic, păstrând esența originalului, dar adăugând elemente noi pentru a îmbunătăți experiența de joc.
Utilitatea proiectului:
Jocul proiectat oferă o formă de divertisment captivantă, potrivită pentru jucători de toate vărstele, oferind sesiuni de joc cu elemente strategice și dinamică imprevizibilă. Totodată, interacțiunile sonore și vizuale îmbunătățesc experiența de joc prin stimularea multisenzorială.
Dintr-o altă perspectivă, proiectarea jocului Pong Revolution este o provocare personală care facilitează dezvoltarea abilităților tehnice: cunoștințe și abilități în programare, design de jocuri, integrare de efecte sonore și vizuale.
Descriere generală
Descriere sumară mod de funcționare
Jocul implementat „Pong Revolition” funcționează după următorul mecanism de bază: jucătorii controlează fiecare o paletă pe tabla de joc și trebuie să lovească pucul pentru a-l trimite către adversar, scopul fiind marcarea punctelor prin trecerea pucului pe cealaltă parte a tablei de joc fără ca adversarul să-l returneze. Pe măsură ce jocul progresează, power-up-uri aleatorii apar pe tabla de joc. Acestea oferă avantaje sau dezavantaje temporare, modificând dinamica jocului. Pentru a captura un power-up jucătorul trebuie să își coordoneze mișcările astfel încât pucul sa intre în contact cu simbolul acestuia, activându-se automat. Mișcările vor fi ghidate prin utilizarea unui joystick care permite mișcări sus/jos, stânga/dreapta pe un anumit perimetru.
Jocul se va încheia fie când un jucător atinge un anumit număr de puncte, fie când timer-ul expiră.
De asemenea, jocul va interacționa în mod activ cu jucătorii prin lumini, sunete de victorie/înfrângere, intervenții sonore redate de pe un card SD.
Schemă Bloc
Hardware Design
listă de piese
scheme electrice
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Listă Piese
- Arduino UNO R3 ATMEGA328p
- Display LCD 128x160px, SPI
- Breadboard
- 2 x Joystick
- Modul card SD
- Buzzer
- rezistențe, amplificator, condensatori
- cablu USB
- LED
- fire
- buton
Schemă eletrică
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
→ MARTIE - APRILIE: alegere proiect;
→ 22 APRILIE - 26 APRILIE: confirmarea și stabilirea proiectului;
→ 29 APRILIE - 05 MAI: creare pagină wiki și adăugare documentație;
→ 06 MAI - 12 MAI: achiziționare piese;
→ 09 MAI - 12 MAI: creare schemă electrică;
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF