Dino Game
Introducere
Jocul Dino pe Arduino:
proiectul implementează jocul Chrome Dino pe o placă Arduino (folosind un ecran LCD, se vor simula acțiunile de joc, cum ar fi săriturile peste obstacole)
scopul principal este de a crea o versiune “portabila” a jocului clasic Chrome Dino, oferind o experiență de joc interactivă și distractivă
proiectul poate fi extins pentru a include mai multe caracteristici și provocări, precum și pentru a integra tehnici avansate de control și feedback
ideea a pornit din dorința de a transforma un joc virtual într-o experiență tangibilă, utilizând platforma Arduino
proiectul poate fi util atat pentru mine cat si pentru ceilalti deoarece reprezinta o sursă de divertisment și provocare pentru cei pasionați de jocuri și electronică, dezvoltand totodata si abilitățile de programare, electronică și design
Descriere generală
Schema bloc
Placa Arduino: Controleaza toate componentele hardware.
Butoanele: Trimit semnale catre placa Arduino pentru a controla jocul.
Senzori feedback: Ofera feedback utilizatorului dupa efectuarea unei comenzi (apasarea unui buton).
Ecran LCD: Afișează scorul jocului și alte informații relevante.
Cod Arduino: Controlează interacțiunea dintre componentele hardware și implementează logica jocului.
Biblioteci: Oferă funcții predefinite pentru a facilita programarea.
Hardware Design
Lista de piese:
Breadboard
Arduino Nano
LED
LCD I2C
Push button
Fire
Rezistente
Circuit design:
Hardware:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF