Minesweeper

Introducere

  • Proiectul implementează jocul clasic Minesweeper pe o placă Arduino, folosind un display LCD, butoane și un joystick pentru interacțiune. Jocul se desfășoară pe o grilă împărțită în pătrățele. Scopul este să dezvălui toate pătrățelele care nu conțin mine, bazându-te pe indicii numerice.
  • Proiectul are ca scop oferirea unei experiențe de joc interactive.

Descriere generală

Minesweeper este un joc puzzle single-player, în care obiectivul este să dezvălui un câmp minat ascuns fără a detona vreo mină.

  • Jocul se desfășoară pe o grilă dreptunghiulară plină cu pătrățele.
  • Sub o parte din pătrățele sunt ascunse mine. Dacă pășești pe o mină, pierzi jocul.
  • Restul pătrățelelor afișează numere care indică numărul de mine din jurul acelui pătrățel specific (inclusiv pătrățelele adiacente în diagonală).
  • Dând click dreapta pe un pătrat, poți plasa un steguleț, marcându-l ca locație suspectă a unei mine, iar dând click stânga pe un pătrat pentru a dezvălui ce se află sub el.

Proiectul utilizeză:

  • Ecran LCD: Afisează o grilă care reprezintă câmpul minat, dezvăluind treptat pătrățelele și numerele asociate pe măsură ce jucătorul progresează.
  • Butoane: Oferă o modalitate de a marca locațiile suspectate sau de a dezvălui pătrățelele considerate sigure.
  • Joystick: Facilitează navigarea prin grila Minesweeper, pentru a selecta celulele dorite.

Hardware Design

Aici este ceea ce am reusit sa leg, pana acum (16.05.2024):

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/alucaci/diana.stefan0106.txt · Last modified: 2024/05/17 00:21 by diana.stefan0106
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0