This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:alexandru_iercosan-lucaci:anca_maria.colacel [2024/05/01 13:50] anca_maria.colacel [Descriere generală] |
pm:prj2024:alexandru_iercosan-lucaci:anca_maria.colacel [2024/05/01 13:54] (current) anca_maria.colacel [Descriere generală] |
||
---|---|---|---|
Line 17: | Line 17: | ||
{{:pm:prj2024:alexandru_iercosan-lucaci:diagrama_bloc_verde.png?700|}} | {{:pm:prj2024:alexandru_iercosan-lucaci:diagrama_bloc_verde.png?700|}} | ||
- | Mișcarea in cadrul matricei 3×3 se va efectua prin intermediul a patru butoane (arrow keys), iar alegerea unei celule pentru plasarea unui caracter va fi facută prin intermediul unui buton OK. In momentul in care cursorul se află pe o celulă din matrice, acesta va fi marcat prin îngrosarea celulei respective, iar la apăsare pe OK, se va afișa caracterul 'X' sau caracterul '0', în funcție de jucător. Jocul se termină atunci când o linie, coloană sau diagonală din matrice sunt completate cu același simbol, conform regulilor tradiționale ale jocului clasic X și 0. Jucătorul va muta cu X, iar botul cu 0. | + | Mișcarea in cadrul matricei 3×3 se va efectua prin intermediul a patru butoane (arrow keys), iar alegerea unei celule pentru plasarea unui caracter va fi făcută prin intermediul unui buton OK. În momentul în care cursorul se află pe o celulă din matrice, acesta va fi marcat prin îngroșarea celulei respective, iar la apăsare pe OK, se va afișa caracterul 'X' sau caracterul '0', în funcție de jucător. Jocul se termină atunci când o linie, coloană sau diagonală din matrice sunt completate cu același simbol, conform regulilor tradiționale ale jocului clasic X și 0. Jucătorul va muta cu X, iar botul cu 0. |