Ştefan - Nicolae TINCESCU (78480) - Dog Races

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Proiectul meu va simula curse de caini, oferind sansa de a plasa un pariu inainte. Din punct de vedere al codului, va fi asemanator cu un proiect la care am lucrat in trecut.

Descriere generală

Jocul va fi controlat prin intermediul butoanelor. Afisajul va fi asigurat de un LCD.

Optional, ma gandesc sa cuplez 6 motorase prin intermediul carora sa controlez 6 figurine(pentru a simula cursa), iar LCD sa il folosesc doar pentru interfata.

Hardware Design

Voi folosi cel putin urmatoarele componente:

Placa de baza, Pachetul cu componente de baza, LCD SPI 240×320, Fire mama-mama

Optional: Motoras: https://www.optimusdigital.ro/ro/motoare-altele/1197-motor-15000-rpm.html

Software Design

Vor exista 2 moduri de joc:

Cariera, unde incepi cu o anumita suma si ai sansa de a plasa pariuri consecutive. Obiectivul este sa cresti suma. O sa existe support pentru anumite tehnici de pariere. Vor fi disponibile si achievments.

Mai multe despre acestea aici: http://www.ildado.com/dog_racing_strategy.html

Free Mode, unde beneficiezi de buget nelimitat pentru fiecare cursa.

Exista , de asemenea, multiple tipuri de pariuri:

1)Simplu, unde alegi un caine din 6. Fiecare caine are asociata o cota. O cota mai mica implica sanse mai mari de castig. Cotele obisnuite sunt intre 1.5 si 10.

2)Combinat. Alegi cainii care vor ocupa primele 2 locuri. Implicit cotele sunt mai mari.

3)Pozitie in clasament - Alegi un caine si pariezi pe locul ocupat la finalul cursei. Optiunile vor fi in functie de numarul de participanti, iar cotele vor fi asemanatoare tipului 1 de pariu.

Schema electrica

Rezultate Obţinute

Dupa lipirea componentelor a urmat scrierea codului. Pentru display am fost nevoit sa folosesc un convertor si un breadboard.

Am adaugat si un difuzor care la sfarsitul cursei canta de bucurie sau de suparare:)

Concluzii

Proiectul a decurs in mare bine. Am intampinat probleme doar cu lipitul componentelor, fapt ca m-a facut sa depasesc deadlineul unui milestone. Partea cea mai interesanta mi s-a parut codatul, deoarece s-a apropiat destul de mult de pasiunea mea, programarea jocurilor.

Bibliografie/Resurse

Download

pm/prj2018/rbarbascu/dograces.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0