Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

mps:laboratoare:laborator-11 [2019/09/22 13:19]
iulia.stanica [Exercitiul 3: Motto-uri]
mps:laboratoare:laborator-11 [2020/10/05 21:06] (current)
andra.antonache [Exercitiul 3: Logo-uri (30 de minute)]
Line 13: Line 13:
 Acestea denotă interes și atenție față de client și pot fi folosite pentru a transmite mai bine anumite informații și pentru a atrage atenția asupra avantajelor produsului.\\ \\  Acestea denotă interes și atenție față de client și pot fi folosite pentru a transmite mai bine anumite informații și pentru a atrage atenția asupra avantajelor produsului.\\ \\ 
  
-===== Exemplu de prezentări de marketing (10 minute) ===== 
- 
-View [[http://​www.slideshare.net/​daniel_2r|presentations from tucker123]] ​ 
  
 ===== Împachetare,​ deployment (5 min)===== ===== Împachetare,​ deployment (5 min)=====
Line 84: Line 81:
  
  
-==== Exercitiul 2: Logo-uri ====+==== Exercitiul 2: Realizarea unei prezentari (40 de minute) ==== 
 +Imaginați-vă că ar trebui să realizați acum o prezentare pentru unul din produsele urmatoare dezvoltate de echipa voastra: 
 +# **Program pentru afișarea online a mersului trenurilor și achiziția online de bilete pentru o companie de cai ferate**. Programul va include și interfețe pentru gestionarele de la ghișeele clasice de bilete. 
 +# **Sistem de home-banking** ce permite clienților să folosească servicii online cum ar fi: transfer bancar, schimb valutar, tipărirea de bilanțuri, autorizarea tranzacțiilor online. 
 +# **Sistem de supraveghere a traficului dintr-o rețea** destinat corporațiilor. Sistemul va permite prin intermediul unei interfețe grafice închiderea accesului la anumite servicii (yahoo, youtube) a căror utilizare în timpul programului de lucru de către angajați nu aduce un beneficiu companiei. De asemenea, va putea afișa și rapoarte despre activitatea web a fiecărui angajat. 
 + 
 +Scopul este ca aceasta prezentare sa convinga clientul sa achizitioneze produsul vostru.  
 +Care este structura acestei prezentari? Ce elemente esentiale ar trebui sa contina? Imaginati-va ca ceilalti colegi ai vostri sunt reprezentantii companiei si prezentati-le cat mai atractiv produsul.  
 + 
 +==== Exercitiul 3: Logo-uri ​(30 de minute) ​==== 
 +Pe rand, studentii vor folosi https://​awwapp.com/​ pentru a desena un logo. In cadrul aplicatiei online se poate genera un link catre desen (asistentul poate genera linkul astfel incat oricine sa poata desena pe acelasi canvas sau fiecare persoana care deseneaza partajeaza ecranul sau trimite un link read-only). Ceilalti participanti trebuie sa ghiceaza logo-ul. Persoana care a ghicit preia rolul celui care deseneaza (daca nu a fost deja in acest rol, altfel desemneaza pe cineva care nu a desenat). 
 + 
 +<​hidden>​ Exercitii old/fizic 
 Impartiti-va in doua echipe (sau in 3, conform impartirii proiectului 2). Impartiti-va in doua echipe (sau in 3, conform impartirii proiectului 2).
  
  
 Din fiecare echipa, pe rand, se desemneaza cate un membru care se duce la tabla si deseneaza pentru echipa lui cate un logo din cele puse la dispozitie de catre asistent. Scopul este sa il recunoasca ceilalti membri (ca la mima, sau ca la jocul Activity). Din fiecare echipa, pe rand, se desemneaza cate un membru care se duce la tabla si deseneaza pentru echipa lui cate un logo din cele puse la dispozitie de catre asistent. Scopul este sa il recunoasca ceilalti membri (ca la mima, sau ca la jocul Activity).
 +
 +</​hidden>​
  
 <​hidden>​ <​hidden>​
Line 97: Line 109:
 </​hidden>​ </​hidden>​
  
 +
 +<​hidden>​ In limita timpului
  
 ==== Exercitiul 3: Motto-uri ==== ==== Exercitiul 3: Motto-uri ====
 Analog, doar ca se va primi cate un slogan/​motto. Studentii desemnati il vor scrie pe tabla. La fel, scopul este ca fiecare echipa sa ghiceasca (daca se poate) cat mai multe dintre motto-urile propuse. Analog, doar ca se va primi cate un slogan/​motto. Studentii desemnati il vor scrie pe tabla. La fel, scopul este ca fiecare echipa sa ghiceasca (daca se poate) cat mai multe dintre motto-urile propuse.
  
-<​hidden>​ 
 Sunt peste 30 de motto-uri. See [2]. Sunt peste 30 de motto-uri. See [2].
  
mps/laboratoare/laborator-11.1569147587.txt.gz · Last modified: 2019/09/22 13:19 by iulia.stanica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0