This is an old revision of the document!


Elemente de Grafică pe Calculator

Echipa

Titulari Curs

  • seria CA : Conf. Anca Morar
  • seria CB : Prof. Irina Mocanu
  • seria CC : Conf. Victor Asavei
  • seria CD : Ș.l. Alexandru Grădinaru

Asistenți

Orar

Orar Curs
  • seria CA : 10-12, Joi - EC105 | 12-14, Vineri - PR001 (în săptămânile impare)
  • seria CB : 12-14, Miercuri - PR001,| 14-16, Joi - EC105 (în săptămânile pare)
  • seria CC : 18-20, Miercuri - PR001 | 18-20, Joi - PR001 (în săptămânile pare)
  • seria CD : TODO | TODO

Toate cursurile si laboratoarele de EGC se țin cu prezenta fizica la facultate. Aditional, vor fi disponibile echipe pentru fiecare serie pe platforma MS Teams pentru a asigura comunicarea asincrona in mod facil intre studenti si cadrele didactice implicate la cele 3 serii.

Orar Laborator (sala EG304)
Luni Marți Miercuri Joi Vineri
8-10 - Cristi Lambru
Robert Caragicu
Chris Brandon
Anca Băluțoiu
Anca Cristea
Chris Brandon
-
10-12 - Cristi Lambru
Robert Caragicu
Chris Brandon
Anca Băluțoiu
Cristi Lambru
Chris Brandon
-
12-14 - Anca Băluțoiu
Robert Caragicu
Chris Brandon
Anca Băluțoiu
Cristi Lambru
Anca Morar
Chris Brandon
Cristi Lambru
14-16 Alex Grădinaru
Andrei Lăpușteanu
Anca Băluțoiu
Andrei Lăpușteanu
- - Chris Brandon
Cristi Lambru
16-18 Anca Cristea
Andrei Lăpușteanu
Vlad Draghici
Andrei Lăpușteanu
- - Chris Brandon
Bogdan Vasile
18-20 Bogdan Vasile
Andrei Lăpușteanu
Vlad Draghici
Andrei Lăpușteanu
- - -

Calendar Laboratoare și Teme

Săptămâna Numărul Laborator Teme
Săptămâna 1
2.10 - 6.10
Introductiv
Detalii de organizare
-
Săptămâna 2
09.10 - 13.10
Laborator de activitate
Introducere și utilizare framework laborator OpenGL
-
Săptămâna 3
16.10 - 20.10
Laborator de activitate
Structuri de date în OpenGL
-
Săptămâna 4
23.10 - 27.10
Laborator de activitate
Transformări 2D
Lansare Tema 1 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 5
30.10 - 3.11
Laborator de activitate
Transformări 3D
-
Săptămâna 6
6.11 - 10.11
Laborator de activitate
Lanțul de transformări 3D. Implementare cameră de tip FPS/TPS
-
Săptămâna 7
13.11 - 17.11
Laborator de activitate
Etape programabile în banda grafică: Vertex shader și Fragment Shader
Deadline Tema 1 (la sfărșitul săptămânii)
Lansare Tema 2 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 8
20.11 - 24.11
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Vertex shader (shading Gouraud)
-
Săptămâna 9
27.11 - 1.12
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 1
-
Săptămâna 10
4.12 - 8.12
Laborator de activitate
Iluminare in OpenGL. Implementare in Fragment shader (shading Phong)
Deadline Tema 2 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 11
11.12 - 15.12
Laborator de activitate
Texturi
Lansare Tema 3 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 12
18.12 - 22.12
Laborator de activitate
Recuperare laboratoare
-
Vacanță
23.12 - 7.01
- -
Săptămâna 13
8.01 - 12.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 2
Deadline Tema 3 (la sfărșitul săptămânii)
Săptămâna 14
15.01 - 19.01
Laborator de prezentare teme
În cadrul laboratorului se va prezenta Tema 3
-

Resurse Utile

Găsiți pe pagina de Resurse Utile o serie de tutoriale și articole OpenGL 3.3+
Este recomandat să le parcurgeți întrucât vă vor ajuta să ințelegeți mai bine conceptele prezentate în cadrul cursului/laboratorului.

egc.1695825956.txt.gz · Last modified: 2023/09/27 17:45 by victor.asavei
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0