Regulament 2024-2025
Punctaj
- Parcurs: 5p
- Examen: 5p
Punctajul pe parcurs constă în:
- proiect(cod): 3p
- curs: 1p (+0.5p bonus)
- laborator: 1p
Proiect(cod)
- Etapa 1: 1.2p
- Etapa 2: 1p
- Etapa 3: 1p
Resubmisii
Etapele 1 si 2 pot fi submise si dupa deadline-urile lor respective, pana la deadline-ul final al etapei 3. Punctajul obtinut pe o etapa trimisa dupa deadline reprezinta 70% din valoarea etapei (0.7p din nota), si se scaleaza la aceasta valoare.
Etapele trebuie rezolvate in ordine (spre exemplu, nu poate fi trimisa etapa 2 fara a trimite etapa 1).
Echivalare examen
Daca studentul obtine punctaj maxim pe proiect (inclusiv punctele bonus) si rezolva toate cele 3 etape, obtine automat 2.5p la examen. Altfel spus, examenul este promovat cu nota 5. Pentru acei studenti care rezolva toate cele 3 etape, participa la examen si obtin nota N, nota finala la examen va fi maximul dintre nota 5 si X.
Laborator
- In acordarea punctajului de laborator se va tine cont de:
- activitate si prezenta la laborator
Curs
- In acordarea punctajului de curs se va tine cont de:
- (i) participarea activa la curs si la discutiile vizavi de acesta
- (ii) solutiile/raspunsurile trimise la testele de la curs.
Examen
Examenul consta in doua parti:
- Intrebari cu raspunsuri de tip grila multipla dar si elemente de text, cu punctaj aferent.
Examenul se va desfasura fizic folosind un google form. Un laptop va fi obligatoriu pentru sustinerea examenului.
Conditii minimale pentru intrarea in examen si pentru promovare
- pentru intrarea în examen sunt necesare:
- minim 1.4p din punctajul de proiect (max 3.0p).
- minim 2.5p din punctajul de parcurs (max 5.5p).
- pentru promovarea examenului sunt necesare rezolvarea a minim $ M$ task-uri din prima parte (A) a examenului.
- pentru promovarea materiei LFA este necesara obtinerea a minim 5p (50\%) din totalul punctelor disponibile la LFA (parcurs si examen).
- Examenul de restanta va avea aceleasi reguli de desfasurare.
Pastrarea punctajului
- Punctajul pe parcurs (sau parti din acesta) nu se poate pastra in cazul in care examenul de restanta nu este promovat.
- Punctajul de laborator (1p) se poate pastra la solicitarea studentului.
Repetarea materiei - ani universitari anteriori
- Pentru studentii care nu au promovat examenul de restanta, punctajul de parcurs de la (i) seminar si de la (ii) curs se pot pastra, fara a fi necesara o cerere in prealabil. Aceasta optiune trebuie comunicata la data examenului. In acelasi timp, oricare din (i) si (ii) se pot reface prin participarea la activitatile aferente din timpul semestrului, si fara a fi obligatorie prezenta la toate acestea.
- Proiectul la LFA trebuie re-trimis conform procedurii aferente din timpul semestrului. Regulile de echivalare a examenului se aplica si pentru studentii din ani universitari anteriori
- Conditiile de refacere a examenului sunt aceleasi ca cele de mai sus.
Reguli de integritate academica
Conform regulamentului de desfasurare a studiilor de licenta (articolul 51. punctele d. si i.), studentul are obligatia de a respecta regulile de etica universitara si deontologie academica, specificate in Carta UPB. In cadrul acesteia din urma (articolul 45. punctul 13) a., plagiatul constituie o abatere grava de la activitatea profesionala si stiintifica.
Orice tentativa sau depistare a plagiatului, la laborator, seminar, teme, teste sau examen, va fi sanctionta cu anularea integrala a punctajului de parcurs si, dupa caz, cu propuneri de avertisment scris sau de exmatriculare catre Biroul Executiv al Facultatii.
Prin plagiat, intelegem insusirea unor materiale sau parti ale acestora, redactate de alte persoane/surse, ca munca originala. Urmatoarea lista prezinta cele mai des intalnite forme de plagiat:
- folosirea de cod de la alte persoane sau de pe Internet, pentru rezolvarea unei teme. (Hint: nu folositi materiale online decat pentru a intelege functionalitatea limbajelor de programare sau algoritmii implicati. Nu folositi cod care nu a fost scris de voi).
- folosirea de materiale de pe Internet pentru a reproduce solutii la exercitii
- redactarea in comun a codului sau temelor scrise. (Hint: toate temele ar trebui rezolvate individual. Discutiile despre idei si solutii cu colegi sau asistenti sunt permise si incurajate, insa redactarea solutiei, scrisa sau cod, se realizeaza individual).