Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision | ||
aa:lab:6 [2023/11/17 11:31] vlad.juja |
aa:lab:6 [2024/11/28 18:12] (current) lfa |
||
---|---|---|---|
Line 91: | Line 91: | ||
===== Probleme NPC cu mulțimi de numere ===== | ===== Probleme NPC cu mulțimi de numere ===== | ||
- | Pentru urmatoarele probleme, implemntați în scheletul de cod algoritmul ce verifică validitatea unui candidat și verificați-vă soluția. \\ | + | Pentru urmatoarele probleme, propuneți o variantă de pseudocod ce verifică validitatea unui candidat. \\ |
\\ | \\ | ||
Line 110: | Line 110: | ||
Date de intrare: Un univers $ U$ și o colecție $ S$ de submulțimi ale lui $ U$. \\ | Date de intrare: Un univers $ U$ și o colecție $ S$ de submulțimi ale lui $ U$. \\ | ||
Problemă: Există o subcolecție $ S'$ a lui $ S$ astfel încât fiecare element din $ U$ este acoperit de cel puțin un subset din $ S'$? \\ | Problemă: Există o subcolecție $ S'$ a lui $ S$ astfel încât fiecare element din $ U$ este acoperit de cel puțin un subset din $ S'$? \\ | ||
- | Verificare: Verificarea constă în a asigura că fiecare element din U este acoperit de cel puțin un subset din $ S'$. \\ | + | Verificare: Verificarea constă în a asigura că fiecare element din $ U$ este acoperit de cel puțin un subset din $ S'$. \\ |
\\ | \\ | ||
Line 139: | Line 139: | ||
unde $ x_i$ este o variabilă binară ce indică dacă obiectul $ i$ este sau nu inclus în rucsac. Adică, $ x_i = 1$ dacă obiectul i este inclus și $ x_i = 0$ în caz contrar. | unde $ x_i$ este o variabilă binară ce indică dacă obiectul $ i$ este sau nu inclus în rucsac. Adică, $ x_i = 1$ dacă obiectul i este inclus și $ x_i = 0$ în caz contrar. | ||
- | * Implementați algoritmul în scheletul de cod oferit și verificați-vă soluția | ||
- | <note> | ||
- | Pentru exercițiile 9,10 și 11 veți folosi scheletul de laborator pus la dispoziție. În directorul fiecărui exercițiu există un director cu fișiere de test și încă două fișiere: Checker.Java și <NumeEx>.Java. Implementarea o veți face în <NumeEx>.Java, iar pentru a rula testele trebuie să rulați metoda main din clasa Checker. Pentru a funcționa, trebuie să deschideți directorul fiecărui exercițiu în InteliJ și să setați SDK-ul. \\ | ||
- | Scheletul îl găsiți aici: https://github.com/VladJ05/Analiza-Algoritmilor.git | + | <note> |
+ | Soluțiile acestui laborator se găsesc [[https://ocw.cs.pub.ro/ppcarte/doku.php?id=aa:lab:sol:6|aici]] | ||
</note> | </note> |