Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

programare:laboratoare:lab09 [2019/11/25 11:48]
george.pirtoaca [Bonus]
programare:laboratoare:lab09 [2023/12/15 15:53] (current)
oana.balan [Bonus]
Line 1: Line 1:
 ===== Alocarea dinamică a memoriei. Aplicaţii folosind tablouri şi matrice. ===== ===== Alocarea dinamică a memoriei. Aplicaţii folosind tablouri şi matrice. =====
  
-**Responsabil:** +**Responsabili:** 
-  *[[laura.vasilescu@cti.pub.ro|Laura Vasilescu]] +  * [[neatudarius@gmail.com|Darius Neațu (CA 2019-2020)]] 
-  *[[murarugeorgec@gmail.com|George Muraru]]+  * [[ion_dorinel.filip@cti.pub.ro|Dorinel Filip (CA 2019-2020)]] 
 +  * [[laura.vasilescu@cti.pub.ro|Laura Vasilescu]] 
 +  * [[murarugeorgec@gmail.com|George Muraru]]
  
  
Line 43: Line 45:
 <code c> <code c>
 int i; int i;
-int *a = malloc(n * sizeof(int);​+int *a = malloc(n * sizeof(int));
 for (i = 0; i < n; i++) { for (i = 0; i < n; i++) {
     a[i] = 0;     a[i] = 0;
Line 181: Line 183:
   a = malloc(nl * sizeof(int *));   // Alocare pentru vector de pointeri   a = malloc(nl * sizeof(int *));   // Alocare pentru vector de pointeri
  
-  for (i = 0; i < n; i++) {+  for (i = 0; i < nl; i++) {
     a[i] = calloc(nc, sizeof(int));​ // Alocare pentru o linie si initializare la zero     a[i] = calloc(nc, sizeof(int));​ // Alocare pentru o linie si initializare la zero
   }   }
Line 512: Line 514:
   - **[2p]** Se consideră un paralelipiped tridimensional cu dimensiunile citite de la tastatură, pentru care va trebui să alocaţi memorie. De asemenea, se citeşte apoi un număr pozitiv N, ce reprezintă un număr de bombe care vor fi plasate în paralelipiped. Apoi se citesc N triplete ce reprezintă coordonatele bombelor. Valorile citite vor trebui validate astfel încât să nu depăşească dimensiunile paralelipipedului. Pentru fiecare cub liber se va calcula numărul de bombe din cei maxim 26 de vecini ai săi, şi aceste numere vor fi afişate pe ecran, alături de coordonatele corespunzătoare. La sfârşitul execuţiei programului,​ memoria alocată va trebui eliberată.   - **[2p]** Se consideră un paralelipiped tridimensional cu dimensiunile citite de la tastatură, pentru care va trebui să alocaţi memorie. De asemenea, se citeşte apoi un număr pozitiv N, ce reprezintă un număr de bombe care vor fi plasate în paralelipiped. Apoi se citesc N triplete ce reprezintă coordonatele bombelor. Valorile citite vor trebui validate astfel încât să nu depăşească dimensiunile paralelipipedului. Pentru fiecare cub liber se va calcula numărul de bombe din cei maxim 26 de vecini ai săi, şi aceste numere vor fi afişate pe ecran, alături de coordonatele corespunzătoare. La sfârşitul execuţiei programului,​ memoria alocată va trebui eliberată.
  
-[[https://​drive.google.com/​file/​d/​1D5BNlnEtLwYfxenbMjaNwEJEEtnmUGKg/​view?​usp=sharing|Probleme laborator 14 - 16]]+
programare/laboratoare/lab09.1574675311.txt.gz · Last modified: 2019/11/25 11:48 by george.pirtoaca
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0