Albert ZAHAROVITS - Wack a Mole

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

WACK A MOLE este un joc de dexteritate in care jucatorul trebuie sa loveasca cartita care iese din gropi. Exista 4 gropi, cartita iese aleator din gropi si ramane pe aceea gaura un timp de aproximativ 1.5 sec.

Exista un contor cu scorul in stanga jos si un contor cu timpul in dreapta jos.
Obiectivul e sa lovesti cartita de cat mai multe ori intr-un timp dat.

As fi dorit ca highscorurile sa fie salvate pe SD card, dar nu am reusit sa citesc/scriu pe card.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Am pornit de la sursele laboartorului 4 rezolvat (SPI, FAT, Filessytem). Butoanele sunt conectate in coloana intercalate de rezistenta. Formeaza astfel un potentiometru cu “push-button-uri”. Ansamblul are 3 borne VCC, de unde este alimentata coloana de rezistente, GND, si iesisrea de la coloana de push-button-uri care intra in canalul 0 de ADC al UC.

Am folosit timerul 2 in modul CTC cu perioada de 1 sec, pentru masurarea timpului de joc.

Am folosit libraria pentru ecranul LCD pentru afisarea hartii si a scorului, la intervale regulate, folosind _delay_ms(1600), timp in care jucatorul trebuie sa nimereasca cartita.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

In plus fata de ki-utl PM 2013:

  1. 6 push-button-uri
  2. 6 rezistente 1k
  3. 3 rezistente 3k3
  4. 3 rezistente 1k7
  5. 3 condensatori 10uF
  6. 1 condensator 10nF

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Mediul de dezvoltare: WinAVR (Programmer's Notepad)

In infinite-loop-ul din Main afisez harta scorul si timpul.

 1.harta este calculata folosind un sir fibonacci pentru a genera numere aleatoare: http://en.wikipedia.org/wiki/Lagged_Fibonacci_generator
    (una din cele 4 gauri este inlocuita de capul cartitei)
 2.scorul este modificat atunci cand timpul (_delay_ms(1500)) de la afisarea hartii pana la citirea butoanelor a expirat
     (daca selectia realizata prin buton este aceeasi cu pozitia cartitei va mai fi afisat un cadru de 400ms cu cartita lovita)
 3.timpul este modificat separat, de procedura de intrerupere pentru Timer-ul 2, care este setat CTC si perioada de 1 sec.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Jocul functioneaza dar nu functioneaza scrierea high-scorurilor pe card-ul SD. Mai exista deasemenea o problema hardware, cu contrastul ecranului, care functioneaza nedeterminist.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

proiect_-_zaharovits_albert_332cb.zip

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Resurse hardware: sd_card.pdf powertip.pdf http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/ Resurse software: http://www.edaboard.com/

pm/prj2013/avoinescu/prj2013/avoinescu/wack-a-mole.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0