This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:07 [2019/01/16 16:13] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:07 [2019/10/02 12:57] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 97: | Line 97: | ||
<code> | <code> | ||
target = PlayerManager.instance.player.transform; | target = PlayerManager.instance.player.transform; | ||
+ | </code> | ||
+ | |||
+ | <code> | ||
+ | |||
+ | //Roteste cu 90 grade | ||
+ | void RotateN() { | ||
+ | Vector3 currentRotation = transform.rotation; | ||
+ | Vector3 wantedRotation = currentRotation * Quaternion.AngleAxis(-90, Vector3.up); | ||
+ | transform.rotation = Quaternion.Slerp(currentRotation, wantedRotation, Time.deltaTime * rotationSpeed); | ||
+ | } | ||
+ | //Roteste inamicul cu fata catre player | ||
+ | void FaceTarget () | ||
+ | { | ||
+ | Vector3 direction = (target.position - transform.position).normalized; | ||
+ | Quaternion lookRotation = Quaternion.LookRotation(new Vector3(direction.x, 0, direction.z)); | ||
+ | transform.rotation = Quaternion.Slerp(transform.rotation, lookRotation, Time.deltaTime * 5f); | ||
+ | } | ||
</code> | </code> | ||
Line 315: | Line 332: | ||
Gestiunea interfetei de quest pentru player, se poate face similar cu cea de inventar, prezentata in laboratorul precedent. | Gestiunea interfetei de quest pentru player, se poate face similar cu cea de inventar, prezentata in laboratorul precedent. | ||
- | <hidden> | + | |
- | + | ==== Cerinte ==== | |
+ | |||
+ | Realizarea unui joc 3D RPG | ||
- Adaugati unul sau mai multi NPC care: | - Adaugati unul sau mai multi NPC care: | ||
- stiu sa converseze (text) prin raspunsuri la intrebari standard | - stiu sa converseze (text) prin raspunsuri la intrebari standard | ||
- | - pot oferi un quest | + | - pot oferi un quest (quest-urile au obiective si recompense) |
- Adaugati unul sau mai multi inamici in scena scriptati astfel incat: | - Adaugati unul sau mai multi inamici in scena scriptati astfel incat: | ||
- sa fie animati | - sa fie animati | ||
- sa se plimbe intr-o proximitate | - sa se plimbe intr-o proximitate | ||
- | - la apropierea jucatorului, sa il atace | + | - la apropierea jucatorului, sa il atace |
+ | |||
+ | <hidden> | ||
+ | |||
+ | | ||
NPC | NPC | ||
Line 341: | Line 365: | ||
- | - | ||
- | - </hidden> | + | </hidden> |
<hidden> | <hidden> |