Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:tmp:dn:acs-acm-junior [2022/05/20 10:39]
darius.neatu [Premii Bitdefender]
pa:tmp:dn:acs-acm-junior [2022/05/20 10:57] (current)
darius.neatu
Line 1: Line 1:
- +Content mutat pe linkul ​care va fi publicat ​-https://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/acs-acm-junior
-===== ACS - ACM Junior ===== +
- +
-{{:​pa:​new_pa:​partners:​bitdefender-logo.png?​190 |}}  +
-\\ Bitdefender provides cybersecurity solutions with leading security efficacy, performance and ease of use to small and medium businesses, mid-market enterprises and consumers. Guided by a vision to be the world’s most trusted cybersecurity solutions provider, Bitdefender is committed to defending organizations and individuals around the globe against cyberattacks to transform and improve their digital experience. +
- +
- +
-===== Obiective ===== +
- +
-- Concurs de programare competitivă (similar cu concursul ACM ICPC) +
- +
-- Colaborare, lucrul în echipă pentru rezolvarea unui set de probleme într-un timp dat +
- +
-- Verificarea / aprofundarea cunoștințelor dobândite la materiile SD și PA +
- +
- +
-===== Descriere concurs ===== +
-Concursul presupune rezolvarea unui set de 10-15 probleme propus de către echipa de Proiectarea Algoritmilor,​ care necesită aprofundarea și extinderea materiei parcursă în cadrul cursurilor si laboratoarelor de PA și SD. Pentru participare,​ studenții se vor grupa în echipe de câte 3 studenți înscriși în anul universitar 2021-2022 în anii **1** și **2** de studiu. Primele echipe vor fi recompensate cu premii. +
- +
-==== Data ==== +
-Duminică, **29 mai 2022**, în intervalul 10:00 - 15:00. +
- +
-==== Locație ==== +
-Concursul se desfășoară online ​pe platforma [[https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank]]. Linkul către concurs va fi comunicat studenților înscriși cu cel puțin 24h înainte de concurs. +
- +
-==== Precondiții ===== +
- +
-- La acest concurs vor putea participa studenții anul 1 + 2 de studiu înscriși în anul universitar 2021-2022. +
- +
-- Participanții vor forma echipe de câte **3 persoane**. +
- +
-- Participanții vor lucra pe propriile sisteme. +
- +
- +
-===== Regulament ===== +
-==== Înscriere ==== +
-Echipele participante se vor putea înscrie la concurs prin completarea formularului de mai jos, până pe data de 28 mai 2022, ora 14:00.  +
- +
-Pentru participarea la concursul ACS - ACM Junior sunt necesare următoarele:​ +
- +
-- Să vă organizați în echipe de câte 3 persoane (toți studenți anul 1/2 înscriși în anul universitar 2021-2022, UPB). +
- +
-- Să vă alegeți un nume **cool** pentru echipa voastră cu care vă veți face cont pe HackerRank. Contul acesta ​va fi folosit de echipă pentru trimiterea tuturor submisiilor din concurs. +
- +
-Să trimiteți toate aceste informații folosind următorul formular online pana pe 28 mai 2022:​[[ ​https://forms.gle/​U4R1xWS8QpoGH89i9 | Înscriere ACS - ACM Junior ]]. +
- +
-<​note>​ +
-Este de preferat să vă organizați în echipe atât pe baza criteriilor de performantă la programare/​algoritmi/​structuri de date, cât și în funcție de cât de bine colaborați împreună. +
- +
-Cel mai important este să vă distrați! +
-</note> +
- +
-==== Format concurs ==== +
- +
-- Concursul presupune rezolvarea unui set de 10-15 probleme de programare ​structuri de date algoritmică. +
- +
-Toate problemele vor fi disponibile pe HackerRank. Toate submisiile vor fi trimise pe HackerRank. +
- +
-Evaluarea soluțiilor trimise se va face automat pe HackerRank. Toate datele de intrare se citesc de la **STDIN**. Toate datele de ieșire se afișează la **STDOUT**. +
- +
-- Fiecare problemă are un set de exemple/​teste **publice** pe care le puteți folosi să validați minimal soluția voastră. Puteți folosi butonul **Run** pentru a rula soluția voastră doar pe exemple. +
- +
-- Fiecare problemă are un set de teste **private** pe care soluția voastră trebuie să dea rezultate corecte. Se folosește butonul **Submit**. Se poate vedea feedback invidual pentru fiecare test. +
-  - Soluția greșită - punctaj **0** pe problemă. Cauze posibile:  +
-     - **compile error**: codul nu compilează. +
-     - **runtime error**: programul vostru are o eroare fatală (ex. SEGFAULT). +
-     - **memory limit exceeded**: programul vostru folosește prea multă memorie. Verificați secțiunea de **Restricții și precizări** din enunț. +
-     - **time limit exceeded**: programul vostru are un timp de execuție prea mare. Verificați secțiunea de **Restricții și precizări** din enunț. +
-     - **wrong answer** - codul compilează,​ execuția se termină cu succes, dar rezultatul afișat pe test nu este cel așteptat. +
-  - Soluție corectă - **accepted** - punctaj **1** pe problemă. Codul compilează,​ se execută cu succes și produce rezultatul corect pe **toate** testele. +
- +
-- Pentru a obține **1 punct** este necesar să se rezolve corect și complet o problemă (să treacă toate testele asociate). Punctajul pentru o problemă este binar (0 sau 1). +
- +
-- Clasamentul este de tip ACM, adică descrescător după **numărul** de probleme rezolvate. În caz de egalitate se va folosi ca și criteriu de departajare,​ ***timpul de submisie**. Exemple: +
-  - O echipă cu 5 probleme rezolvate va fi mai sus în clasament decât o echipă cu 2 probleme rezolvate. +
-  - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme, pentru care timpul de submisie (în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă submisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament. +
-  - Nu se contorizează timpul de submisie pentru soluțiile care sunt greșite (nu sunt marcate cu **accepted**). +
-  - Se poate folosi butonul **Run** pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice **fără** penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu **Submit**. +
- +
- +
- +
-===== Premii Bitdefender ===== +
-Fiecare membru al echipelor câștigătoare va fi premiat, în funcție de locul obținut. Bugetul total de premii este de **15.000 RON** și asigurat de către Bitdefender. +
- +
-Sunt eligibile pentru premii echipele formate din studenți anul 1/2 înscriși în anul universitar 2021-2022, Facultatea de Automatică și Calculatoare,​ UPB. +
- +
-==== Anunțare câștigători ==== +
-Echipele câștigătoare,​ precum și modalitățile de livrare a premiilor, vor fi anunțate până vineri, 3 iunie 2022. Echipa de PA va selecta echipele câștigătoare după criteriile menționate pe această pagină.+
pa/tmp/dn/acs-acm-junior.txt · Last modified: 2022/05/20 10:57 by darius.neatu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0