Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:halite-ii-weekly [2018/04/19 01:42]
radu.iacob [Week 1]
pa:halite-ii-weekly [2018/05/18 01:45] (current)
radu.iacob [Week 4]
Line 14: Line 14:
  
 [0] https://​www.microsoft.com/​en-us/​research/​project/​trueskill-ranking-system/​ [0] https://​www.microsoft.com/​en-us/​research/​project/​trueskill-ranking-system/​
 +
 +====== Week 4 ======
 +
 +**[[https://​docs.google.com/​spreadsheets/​d/​1J6vxX8AHlHEdhegoIybwbQgQveJmrfhZZZQIKQ1NX2k/​edit#​gid=580180858|Rezultatele din a patra saptamâna]]**
 +
 +
 +**[[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​_media/​pa/​laboratoare/​project/​replays-week4.zip|Random replays]]**
 +
 +Echipa botoshell (CD) se menține pe prima poziție in clasament, fiind urmată îndeaproape de armanlunucheari (CB). The Right Writers (CA) completează podiumul la prima lor participare la Weekly.
 +
 +Din păcate a fost etapa mai puțin disputată (doar 9 participanți) - se vede că se aproprie sesiunea. :-D
 +
 +====================
 +
 +Aceasta este ultima etapă a Weekly. Sperăm că a fost o experiență fun și utilă pentru toți participanții.
 +
 +Cu trei apariții pe podium, de două ori de pe prima poziție, echipa **botoshell** (CD - George-Marius Diaconu, Maria-Irina Sandu, Radu-Cristian Filip) este câștigătoarea competiției HaliteWeekly! Felicitări! ​
 +
 +Succes tuturor la marea finală!
 +
 +====== Week 3 ======
 +
 +**[[https://​docs.google.com/​spreadsheets/​d/​1J6vxX8AHlHEdhegoIybwbQgQveJmrfhZZZQIKQ1NX2k/​edit#​gid=1015458337|Rezultatele din a treia saptamâna]]**
 +
 +**[[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​_media/​pa/​laboratoare/​project/​replays.zip|Replay-uri din clasamentul 1]]** 
 +
 +**[[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​_media/​pa/​laboratoare/​project/​replays-week3.zip|Replay-uri din clasamentul 2]]** 
 +
 +Saptamana aceasta vom avea doua clasamente: primul clasament este cel cu care v-ati obisnuit, in care botii vostri se bat intre ei pentru primul loc. Al doilea clasament contine si boti din competitia oficiala. ​
 +
 +Echipa "​Jarvis"​ (botoshell) au venit cu un bot foarte puternic, care a reusit sa ajunga pe primul loc si sa treaca provocarea de saptamana aceasta: sa il invinga pe FireWaves, un bot folosit in competitia oficiala. Mai mult, botoshell s-a descurcat foarte bine si pe clasamentul 2, in care s-a clasat pe 5. De mentionat este hunter-ul cu care echipa "​Jarvis"​ a venit, o versiune ceva mai puternica a Hunter-ului nostru, care reuseste sa distruga foarte multe nave care mineaza.
 +
 +De asemenea, echipa "​shiftushome"​ reuseste sa il invinga, la limita, pe FireWaves, in primul clasament. De notat la acest bot sunt modul cum colonizeaza planetele si hunterii care reusesc sa adune navele inamice, in timp ce restul navelor sale raman concentrate pe tinta, creand astfel superioritate.
 +
 +====== Week 2 ======
 +
 +**[[https://​docs.google.com/​spreadsheets/​d/​1J6vxX8AHlHEdhegoIybwbQgQveJmrfhZZZQIKQ1NX2k/​edit#​gid=0|Rezultatele din a doua săptămână]]**
 +
 +**[[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​_media/​pa/​laboratoare/​project/​replay_samples_week2.7z|Random replays]]** ​
 +
 +Clasamentul final este stabilit folosind proporțiile pe care le vom folosi și in runda finală (probabilitate de 33% pentru meciuri 1v1 si 66% pentru meciuri cu patru jucători) dar am rulat mai multe experimente. Căștigătorii etapei s-au impus de fiecare dată, după un număr suficient de mare de jocuri. Următoarele poziții au fost insă foarte disputate.
 +
 +Această etapă a fost dominată convingător de seria CD. Pe prima poziție se află echipa "**Te pup PA, PA**", CD, care participă pentru prima oară la HaliteWeekly. Celelalte poziții de pe podium sunt ocupate tot de echipe de la seria CD, **shiftushome** și **botoshell**,​ care au reușit să sară de la pozițiile 9, respectiv 8 ocupate la runda precedentă. Echipa câștigătoare de la etapa anterioară,​ **brainoverflow**,​ ocupă poziția imediat următoare.
 +
 +Pe poziția 5 se află echipa **zergrush** cu un salt spectaculos de pe poziția 15 ocupată în runda precedentă. Toate aceste echipe s-au poziționat mai bine decat StarMan, în formatul actual al competiției. ​
 +
 +De asemeni, echipa **hexcellents** s-a poziționat mai bine decât Hunter, adversarul de la runda 3. Din păcate, de la seria CA participă doar **diekatzen**.
 +
 +1. **Echipa Te pup, PA PA** (smecheriitepupapa),​ CD: 
 +
 +Rareș Dobre, Sebastian-Andrei Mateiţă, Daniel-Valentin Neagu și Bogdan-Iulian Drumeși
 +
 +2. **shiftushome** (Minim Locul Doi Garantat), CD:
 +
 +Mihai Cacior, Mihai-Alin Şendre, Anca-Gabriela Tudor
 +
 +3. **Botoshell** (Jarvis), CD:
 +
 +George-Marius Diaconu, Maria-Irina Sandu, Radu-Cristian Filip
 +
 +Felicitări!
 +
 +===== Team feedback =====
 +**Te pup, PA PA** (smecheriitepupapa):​ Well done!
 +Soluția voastră este totuși vulnerabilă la early rush si tinde să repete greșeala fatală a lui StarMan de a trimite nave in lupte pe care nu le poate câstiga. Sau invers, să fugarească cu zeci de nave o singură țintă pe toată harta. ​
 +
 +Check:
 +
 +replay-SmecheriiTePupaPA-Jarvis-Brain Overflow-hexCellents v0.2.0.hlt
 +
 +replay-ZergRush-Tamagocchi-N.O.P.E-SmecheriiTePupaPA.hlt (uneori nu alegeți optim planeta
 +care trebuie colonizată).
 +
 +**shiftushome** (Minim Locul Doi Garantat): Un bot foarte bun pe hărți mai măricele.. atunci când nu încearcă să facă rush sau nu trebuie să se apere de early rush. Draguță ideea folosită la finalul jocului dar uneori vă subestimați șansele și o aplicați mult prea devreme. (beware of SmecheriiTePupaPa)
 +
 +Check:
 +
 +replay-Minim Locul Doi Garantat-OptimizePrime-Smecherbot-SmecheriiTePupaPA.hlt
 +
 +replay-Minim Locul Doi Garantat-Javatron42 0.3-SmecheriiTePupaPA-Smecherbot.hlt
 +
 +**botoshell** (Jarvis): ​
 +Uneori tindeți să trimiteți mai multe nave spre o planetă de cât ar fi necesar.
 +
 +Check:
 +replay-Jarvis-N.O.P.E-NeHALITi-C0deWarr1ors.hlt (amazing comeback)
 +
 +replay-Jarvis-SmecheriiTePupaPA-hexCellents v0.2.0-NeHALITi.hlt
 +
 +replay-Jarvis-V3-Brain Overflow-SmecheriiTePupaPA.hlt.hlt
 +
 +**brainoverflow**:​
 +Dacă nu greșesc, este aceeași soluție ca cea de la etapa precedentă. ​
 +
 +Check: replay-Brain Overflow-dieKatzen.hlt
 +
 +**zergrush:​**
 +Am observat că uneori navele '​ezită',​ se opresc sau nu se coordoneaza foarte bine.
 +O consecință interesantă este că uneori se creeaza involuntar un fel de barieră de care se ciocnesc inutil navele necoordonate ale unui inamic.
 +
 +Check:
 +
 +replay-ZergRush-Tamagocchi-Brain Overflow-hexCellents v0.2.0.hlt
 +
 +replay-ZergRush-N.O.P.E-StarMan-Minim Locul Doi Garantat.hlt
 +
 +replay-ZergRush-SmecheriiTePupaPA.hlt
  
 ====== Week 1 ====== ====== Week 1 ======
Line 19: Line 126:
 **[[https://​docs.google.com/​spreadsheets/​d/​1J6vxX8AHlHEdhegoIybwbQgQveJmrfhZZZQIKQ1NX2k/​edit#​gid=0|Rezultatele din prima săptămână]]** **[[https://​docs.google.com/​spreadsheets/​d/​1J6vxX8AHlHEdhegoIybwbQgQveJmrfhZZZQIKQ1NX2k/​edit#​gid=0|Rezultatele din prima săptămână]]**
  
-**[[https://​gitlab.cs.pub.ro/pa-assignments/halite-II-replays/tree/master/​week1|Random replays]]** ​+**[[https://​ocw.cs.pub.ro/courses/_media/pa/sample_replays.zip|Random replays]]** ​
  
 La această etapă au participat toate echipele care au trimis o soluție completă (care a putut fi  La această etapă au participat toate echipele care au trimis o soluție completă (care a putut fi 
Line 28: Line 135:
  
 Majoritatea soluțiilor au fost scrise in Java (12) iar ceilalți participanți au optat pentru C++. Majoritatea soluțiilor au fost scrise in Java (12) iar ceilalți participanți au optat pentru C++.
- 
 Din păcate, în clasamentul general, în care au fost permise lupte între patru jucători, nici o echipă Din păcate, în clasamentul general, în care au fost permise lupte între patru jucători, nici o echipă
 nu a reușit să il depăsească pe StarMan in mod consecvent. Challenge-ul rămâne deschis pentru ​ nu a reușit să il depăsească pe StarMan in mod consecvent. Challenge-ul rămâne deschis pentru ​
Line 51: Line 157:
 Pentru a rezolva coliziunile la StarMan am procedat in felul următor: cănd se planifică o navă spre un obiectiv, verifică să nu intre in coliziune (formulă) cu toate navele planificate anterior. Dacă detectează o coliziune re-incearcă o planificare pentru un unghi puțin diferit/​viteză mai mică. Dacă nu reusește, încearcă un alt obiectiv. Pentru a rezolva coliziunile la StarMan am procedat in felul următor: cănd se planifică o navă spre un obiectiv, verifică să nu intre in coliziune (formulă) cu toate navele planificate anterior. Dacă detectează o coliziune re-incearcă o planificare pentru un unghi puțin diferit/​viteză mai mică. Dacă nu reusește, încearcă un alt obiectiv.
  
-====== Team feedback: ​======+===== Team feedback: =====
  
 **brainoverflow**:​ Nice ship coordination. Din păcate, nu ați rezolvat încă problema coliziunilor. (vedeti meciul impotriva botdebot). De asemeni, botul crapă când sunt prea multe nave pe hartă. (când e pe punctul de a câstiga) **brainoverflow**:​ Nice ship coordination. Din păcate, nu ați rezolvat încă problema coliziunilor. (vedeti meciul impotriva botdebot). De asemeni, botul crapă când sunt prea multe nave pe hartă. (când e pe punctul de a câstiga)
Line 107: Line 213:
  
 **optimus.isprime**:​ Suicidal rush + probleme cu coliziunile. Incercați să evitați confruntări pe care nu le puteți câstiga (1 navă vs 3 nave). **optimus.isprime**:​ Suicidal rush + probleme cu coliziunile. Incercați să evitați confruntări pe care nu le puteți câstiga (1 navă vs 3 nave).
 +
 +
 +=======================================================================================
 +
 +
pa/halite-ii-weekly.1524091363.txt.gz · Last modified: 2018/04/19 01:42 by radu.iacob
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0