Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:laboratoare:06 [2020/11/14 14:08]
maria_anca.balutoiu [Laboratorul 06]
egc:laboratoare:06 [2021/11/19 13:08] (current)
victor.asavei [Cerinte laborator]
Line 1: Line 1:
 ===== Laboratorul 06 ===== ===== Laboratorul 06 =====
  
-<​hidden>​ 
 **Video Laborator 6**: https://​youtu.be/​f7q2TGCRly0 \\ **Video Laborator 6**: https://​youtu.be/​f7q2TGCRly0 \\
 **Autor**: [[maria_anca.balutoiu@upb.ro | Anca Băluțoiu]] **Autor**: [[maria_anca.balutoiu@upb.ro | Anca Băluțoiu]]
-</​hidden>​ 
 ==== Banda Grafica ==== ==== Banda Grafica ====
  
Line 115: Line 113:
  
   * **shader_program** reprezinta ID-ul programului shader compilat pe placa video   * **shader_program** reprezinta ID-ul programului shader compilat pe placa video
-  * in cadrul framework-ului de laborator ID-ul se poate obtine apeland functia ''​shader->​GetProgramID()''​ sau direct accesand ​vriabila ​membru ''​shader->​program''​+  * in cadrul framework-ului de laborator ID-ul se poate obtine apeland functia ''​shader->​GetProgramID()''​ sau direct accesand ​variabila ​membru ''​shader->​program''​
  
  
Line 198: Line 196:
 </​note>​ </​note>​
  
-  - Descarcati [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​Framework-EGC/​archive/​master.zip|framework-ul de laborator]]+  - Descarcati [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​gfx-framework/​archive/​master.zip|framework-ul de laborator]]
   - Completati functia ''​RenderSimpleMesh''​ astfel inca sa trimiteti corect valorile uniform catre Shader   - Completati functia ''​RenderSimpleMesh''​ astfel inca sa trimiteti corect valorile uniform catre Shader
     * Se interogeaza locatia uniformelor "​Model",​ "​View"​ si "​Projection"​     * Se interogeaza locatia uniformelor "​Model",​ "​View"​ si "​Projection"​
Line 204: Line 202:
     * Daca ati completat corect functia, si ati completat gl_Position in vertex shader, ar trebui sa vedeti un cub pe centrul ecranului rottit 45 grade in jurul lui Y si colorat variat     * Daca ati completat corect functia, si ati completat gl_Position in vertex shader, ar trebui sa vedeti un cub pe centrul ecranului rottit 45 grade in jurul lui Y si colorat variat
   - Completati Vertex Shaderul   - Completati Vertex Shaderul
-    - Se de clara atributele de intrare pentru ''​Vertex Shader''​ folosind layout location <code glsl>+    - Se declara ​atributele de intrare pentru ''​Vertex Shader''​ folosind layout location <code glsl>
  layout(location = 0) in vec3 v_position;  layout(location = 0) in vec3 v_position;
  // same for the rest of the attributes ( check Lab6.cpp CreateMesh() );  // same for the rest of the attributes ( check Lab6.cpp CreateMesh() );
egc/laboratoare/06.1605355692.txt.gz · Last modified: 2020/11/14 14:08 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0