Table of Contents

Lucrul cu workspace-uri

Putem să ajungem la un moment dat să avem foarte multe aplicații deschise simultan, ca în imaginea de mai jos:

Navigarea printre aplicații se poate face în 2 moduri:

În imaginile de mai sus avem următoarele aplicații deschise:

Pentru gestionarea facilă a acestor aplicații putem lucra cu workspace-uri. În subsecțiunile de mai jos vom vorbi despre cum creăm un nou workspace, cum ne mutăm dintr-un workspace în altul și cum ștergem un workspace.

Crearea unui workspace nou

Când avem prea multe aplicații deschise simultan, navigarea între ele devine dificilă și consumatoare de timp. Pentru a face o separare între aplicații folosim workspace-uri. Putem grupa aplicațiile în trei workspace-uri:

Creăm workspace-urile descrise mai sus, ca în imaginea de mai jos:

Pașii pentru crearea unui workspace nou sunt:

  1. Apăsarea pe butonul Activities din stânga-sus a ecranului.
  2. Tragerea aplicației pe care vrem să o mutăm într-un nou workspace, în partea dreaptă a ecranului.
  3. Când am terminat apăsăm tasta Esc.

În imaginea de mai sus am separat aplicațiile deschise în 3 workspace-uri.

Schimbarea workspace-ului

Vrem să ne mutăm rapid dintr-un workspace în altul pentru a eficientiza lucrul pe calculator.

Facem acest lucru folosind combinații de taste:

În imaginea de mai jos vedem cum navigăm între cele 3 workspace-uri pe care le avem:

Ștergerea unui workspace

Avem două moduri prin care putem să ștergem un workspace:

În imaginea de mai sus am șters workspace-ul de media prin închiderea aplicației Spotify.

În imaginea de mai jos ștergem workspace-ul de comunicare prin mutarea aplicațiilor Slack și Thunderbird Mail în workspace-ul de lucru.