Proiectul este dezvoltat pe o placuta Arduino cu afisarea starii jocului pe matricea LED. La fiecare miscare, unul din jucatori va atinge casuta dorita de pe tastatura capacitiva iar rezultatul va fi colorarea zonei alese pe matricea LED cu rosu sau verde in functie de culoarea care defineste jucatorul. Cand jocul a luat sfarsit, se apasa pe butonul de reset pentru a reincepe joaca.
Laboratoare folosite:
EXPLICATII SCHEMA ELECTRICA → Legaturile 5V - VCC → Alimentarea
→ Legaturile GND - GND → Impamantarea
→ Microcontroller - Tastatura(TTP229)
→ Microcontroller - Registre
→ Microcontroller - LED/BUTON
→ Registru1 - Matricea LED
→ Registru2 - Matricea LED
→ Registru3 - Matricea LED
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.