void setup() - Inițializează componentele hardware, verifică fișierul muzical de pe SD și calibrează joystick-urile.
void loop() - Gestionează logica jocului, redă muzica și actualizează ecranul și pozițiile elementelor în mod continuu.
void drawFrame() - Desenează întreaga scenă de joc: terenul, scorul, mingea și playerii.
void resetGame() - Plasează mingea într-o poziție aleatorie și îi setează o direcție nouă de mișcare.
void drawCourt() - Desenează cadrul terenului de joc pe afișaj (un dreptunghi de 128×64 pixeli).
void drawScore() - Afișează scorurile celor doi jucători pe ecran.
void gameOver() - Afișează ecranul de final și anunță jucătorul câștigător, apoi resetează scorurile și mingea.
void updateBallPosition() - Calculează noua poziție a mingii și gestionează coliziunile cu pereții, playerii și dacă s-a marcat sau nu un punct.
void updatePaddlePositions() - Citește pozițiile joystick-urilor și actualizează paletele în funcție de mișcare.
void constrainPaddlePosition(uint8_t &paddle_y) - Asigură că playerul nu iese în afara ecranului.
void soundBounce() - Redă un sunet scurt când mingea lovește un player sau marginea orizontală.
void soundPoint() - Redă un sunet diferit când se marchează un punct.
void initMusic() - Deschide fișierul mario.txt de pe cardul SD dacă nu a fost deja deschis.
void playMarioTheme() - Redă notele muzicale din fișierul mario.txt, una câte una.