Table of Contents

Snake Game

  • Autor: Voicu Andrei-Silviu
  • Grupa: 334CB

Introducere

Descriere generală

Module și piese:

Schemă bloc:

Hardware Design

Listă de piese:

Schematic:

Proiect asamblat:

Software Design

Mediu de dezvoltare:

Biblioteci și surse 3rd-party utilizate:

Aceste biblioteci sunt folosite pentru a controla perifericele externe și pentru a asigura o interfață abstractă și ușor de utilizat în firmware.

Algoritmi și structuri implementate:

Surse și funcții implementate:

Structura surselor este modulară, fiecare funcționalitate având propriul fișier:

Funcțiile implementate sunt separate clar pe module, urmărind o arhitectură clară și reutilizabilă.

Link GitHub:

https://github.com/andreiv03/snake-game

Rezultate Obţinute

Video demonstrativ:

https://www.youtube.com/shorts/aLnb0Cn6LsI

Concluzii

Proiectul “Snake Game pe Arduino” demonstrează modul în care conceptele fundamentale de interfațare hardware pot fi aplicate într-un context practic și intuitiv. Prin îmbinarea I2C, SPI, PWM și timere hardware, am reușit să dezvolt un sistem embedded interactiv, modular și extensibil, care combină logica jocului clasic Snake cu funcționalități moderne precum salvarea scorurilor, afișaj grafic și feedback vizual.

În urma realizării acestui proiect:

Pe viitor, proiectul poate fi extins cu:

În concluzie, acest proiect nu este doar un joc recreativ, ci și un cadru educațional valoros pentru învățarea dezvoltării sistemelor embedded. A oferit o platformă ideală pentru consolidarea cunoștințelor teoretice prin practică, dovedindu-se util atât pentru începători, cât și pentru cei care doresc să experimenteze interacțiunea complexă dintre software și hardware.