Table of Contents

Snake game

Autor: Boboc Alina-Andreea Grupa: 332AC

Introducere

Acest joc presupune controlarea unui sarpe intr-o zona de joc pe un LCD astfel incat sa se acumuleze cat mai multe puncte ce vor contribui la cresterea sarpelui in lungime si astfel crescand in nivel.

Ideea a pornit din copilarie, mi-am dorit sa-l implementez in prezent deoarece ma captiva foarte mult cand eram mica si as vrea sa-l implementez si eu in prezent ca si o mica provocare testandu-mi abilitatile hardware.

Consider ca este util pentru ceilalti deoarece voi aduce un strop de copilarie de pe vremurile nokia in prezent si pentru cei ce nu au avut aceasta “mare” oportunitate.

Descriere generală

Jocul este reprezentat pe un LCD I2C iar controlarea sarpelui se va face printr-un Joystick. In prima parte va fi afisat un meniu de unde jucatorul isi poate selecta nivelul de dificultate (1 → easy si pana la 4 → hard), astfel ca la nivelul 1 jocul va fi unul Basic, iar incepand cu nivelul 2 vor exista obstacole pe care utilizatorul va trebui sa le evite. De asemenea, pe toata durata jocului led-ul verde va fi aprins, in caz de coliziune cu el insusi sau un obstacol, se va aprinde led-ul rosu si se va incheia jocul, iar la fiecare punct colectat se va aprinde led-ul albastru. Cu cat sarpele creste in lungime, cu atat si viteza jocului va fi mai mare.

Hardware Design

Software Design

Pentru a putea interactiona cu LCD-ul m-am folosit de libraria “LiquidCrystal_I2C.h”

Functii implementate:

Rezultate Obţinute

Concluzii

snakegame.txt

Jurnal

  • Am vrut sa fac implementarea pe un LCD PCD8544 insa nu am reusit sa afisez textul pe el, am incercat in toate modurile, am refacut conexiunile, am incercat si cu si fara potentiometru, dar in zadar, era doar backlight-ul aprins.
    • Dupa mult research am ajuns la concluzia ca l-am luat defect, astfel am avut o provocare de a continua ideea proiectului pe un afisaj mai mic, anume pe LCD-ul 16×2 I2C

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF