Table of Contents

Sudoku

Introducere

Proiectul propune implementarea jocului Sudoku pe un microcontroller Arduino, redat pe un display LCD. Jucatorul se va putea misca intre celule folosind un joystick, iar cifrele vor fi introduse folosind o tastatura numerica.

Scopul proiectului este de a imbina cunostinte hardware si software, dar si de a crea un joc lejer, de tip puzzle care iti testeaza abilitatile logice.

Descriere generală

Jocul de Sudoku, in forma clasica, are urmatoarele reguli:

Jucatorul va naviga intre celule folosind joystick-ul si le va scrie o cifra in celula folosind tastatura numerica. Pe ecranul LCD se va afisa grila jocului.

Hardware Design

Lista de piese

Schema electrica

Decizii luate

Imagini

sudoku_image5.jpeg sudoku_image6.jpeg

Software Design

Diagrama de Flux

Implementare

Rezultate Obţinute

Rezultatul proiectului este un dispozitiv hand-held pe care se poate juca Sudoku.

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Export to PDF