Table of Contents

Rubik's Cube Solver

Introducere

Scopul proiectului este crearea unui robot ce poate manipula un cub Rubik precis și rapid, pentru a-l rezolva, amesteca sau transforma în orice stare dorită. Acesta poate fi util în mai multe circumstanțe precum:

Descriere generală

Robotul va interacționa cu un panou de comandă, de unde va putea primi comenzi precum:

Calculele efective pentru identificarea mutărilor necesare vor fi efectuate de către panoul de comandă, microcontrollerul ESP32 neavând suficientă putere de calcul.

Hardware Design

Software Design

Programul va fi scris in Arduino IDE. Acesta va comanda motoarele stepper prin biblioteca Stepper și va comunica prin serială cu un calculator pentru a primi comenzi. Rezolvarea efectivă a cubului va fi realizată de un program Python care va utiliza bilbioteca aceasta.

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF