Table of Contents

Dino Game

Introducere

Acest proiect are rolul de a mima celebrul joc offline “Chrome Dino”, dezvoltat de Google. În acest proiect, jucătorul ghidează un personaj pixelat printr-un peisaj cu derulare laterală, evitând obstacolele pentru a obține un scor mai mare.

Descriere generală

Astfel, utilizatorul va apasa butonul ori de câte ori doreste ca personajul sa efectueze o saritura. Saritura se realizeaza in momentul intalnirii unui obstacol, inainte de potentialul contact cu acesta.

Hardware Design

Listă de piese:

Schema electrică:

700

Pini utilizați: Arduino Uno:

LCD 1602:

Buton:

Software Design

Mediu de Dezvoltare: Codul aplicației este dezvoltat folosind Arduino IDE.

Librării și Surse 3rd-Party: Codul utilizează biblioteca standard LiquidCrystal.h, care facilitează interacțiunea cu afișajele LCD bazate pe controlere HD44780. Aceasta permite controlul ecranului pentru a afișa caractere și grafică personalizată.

Algoritmi și Structuri Implementate: Aplicația implementează un joc simplu de tip runner, unde jucătorul controlează un erou ce se deplasează printr-un teren care se derulează continuu de la dreapta la stânga. Principalele componente ale algoritmului includ:

Surse și Funcții Implementate:

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF