Proiectul este un joc de tip Crack the Code. Acesta consta din ghicirea unui cod numeric de 4 cifre generat aleatoriu de calculator. Jocul are doua dificultati: easy si hard, diferenta dintre ele constand in cantitatea de informatii pe care o primeste jucatorul ca raspuns. Astfel, jucatorul va incerca diferite grupuri de 4 cifre si va primi ca raspuns numarul de cifre care sunt corecte pe pozitia corecta.
De exemplu:
Daca codul generat este 4921 si jucatorul introduce 3912, o singura cifra este corecta pe pozitia corecta (adica cifra 9)
Scopul este ca jucatorul sa ajunga la valoarea generata initial intr-un timp cat mai scurt.
Jucatorul se va folosi de un numpad pentru a tasta cifrele dorite, buzzer-ul emitand un semnal sonor pentru fiecare cifra tastata. Acestea vor aparea pe un ecran de tip LCD pentru a vedea posibilele erori de tastare si a le putea remedia. Pentru modificarea valorii tastate, jucatorul se va folosi de butonele stanga (*) dreapta (#) pentru a ajunge la cifra gresita si va apasa o alta cifra pentru a o suprascrie.
Dupa ce jucatorul va apasa pe butonul verde cu rol de “submit”, jocul va transmite raspunsul, aprinzand ledurile RGB cu verde pentru fiecare cifra corecta pe pozitia corecta si cu rosu in caz contrar. De aici jucatorul poate apasa pe butonul verde pentru a mai introduce un cod sau pe butonul rosu pentru a renunta, caz in care codul va fi afisat.
Structuri folosite:
Functii implementate standard:
Functii implementate pentru state-uri:
Functii ajutatoare:
Youtube: https://youtu.be/m9wbOW-NLac
O experienta interesanta
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.