Mogodeanu Claudiu 331CC
O reinterpretare a minigame-ului “Start Reactor” din popularul joc AmongUs (video).
Ordinea etapelor in care functioneaza jocul este urmatoarea:
SCHEMA BLOC:
LISTA DE PIESE SI SCOPUL LOR:
SCHEMA HARDWARE
Mediu de dezvoltare: Fusion 360
ALEGEREA PINILOR
FORMA INITIALA SI DOVADA FUNCTIONARII PARTIALE
FORMA FINALA
Mediu de dezvoltare: VSCode cu PlatformIO, limbajul C/C++
Biblioteci externe folosite:
Proiectul propriu-zis: github link
Flow-ul principal poate fi reprezentat printr-un state machine destul de basic:
(notatiile pentru stari sunt aceleasi ca cele din fisierul States.h)
Descriere sumara a functiilor si a scheletului:
Laboratoare folosite:
Video demonstrativ: Impostor Detector
Avand in vedere ca a fost prima mea interactiune (mai mult decat niste laboratoare cu schelet si placi deja existente) cu un Arduino, am invatat destul de multe lucruri interesante.
Tinand cont de lipsa de experienta, am decis din start sa nu ma indrept spre un proiect extrem de complex, desi nici acesta nu este laturalnic, astfel incat sa detin totusi control asupra lui si sa invat/folosesc cat mai multe elemente de baza.
Imi plac bibliotecile externe, dar am folosit si cateva registre
Nu sunt extrem de multumit de aspectul proiectului, mai ales de cable management, dar este totusi destul de compact si complet functional.
Remember git for source code: github project
Cod, schematic si imagini: Arhiva
Sincer relevant este doar repo-ul de github. Restul sunt imagini care exista pe pagina de ocw deja.
1. Draw.io – pentru diagrame si scheme bloc
2. ATmega328P_Datasheet
3. Optimus Digital - doar un exemplu de piesa. Si restul au fost cumparate tot de aici
4. Laboratoare TSC - cum am invatat sa creez schematic si piese in Fusion 360
5. Modul-4x4-keypad-matrix-buttons - cod matrice butoane
6. Tutorial lcd - samples de cod LCD