Table of Contents

Sudoku

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

aferente.

În cadrul acestui proiect voi implementa (probabil) foarte cunoscutul joc Sudoku pe o placuță Arduino; joc pe care probabil toată lumea l-a jucat măcar o dată pe telefoanele cu taste ale bunicilor lor.

Ideea a fost să creez ceva ce se află mai mult în sfera cunoștințelor mele (software heavy) și totodată interactiv.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Variabile globale folosite:

Functii:

Functia setup initializeaza ecranul, pinul pentru buton si comunicarea cu cardul SD

Functia loop verifica in ce stare se afla se afla jocul: in ecranul de selectie a dificultatii sau in timpul jocului si apeleaza functiile

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Proiect misto. Mi-a starnit cheful de a mai face lucruri similare.

Din pacate nu mai am timp sa cumpar un arduino nano si sa pun totul pe un pcb universal, dar sigur voi face asta dupa prezentarea proiectului.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

main.zip

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF