de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi
aferente.
În cadrul acestui proiect voi implementa (probabil) foarte cunoscutul joc Sudoku pe o placuță Arduino; joc pe care probabil toată lumea l-a jucat măcar o dată pe telefoanele cu taste ale bunicilor lor.
Ideea a fost să creez ceva ce se află mai mult în sfera cunoștințelor mele (software heavy) și totodată interactiv.
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
select_square: Evidențiază un pătrat selectat pe grilă.
unselect_square: Deselecteaza un patrat.
is_selected_number: Verifică dacă un pătrat este numărul selectat în prezent.
draw_guidelines: Desenează liniile care evidentiaza subgrilele de 3×3.
set_grid: Inițializează și desenează grila Sudoku pe LCD.
undraw_select_arrow și draw_select_arrow: Gestionează săgeata pentru selecția dificultății.
set_difficulty_select: Afișează ecranul de selecție a dificultății.
update_position: Actualizează poziția selectată pe baza intrării de la joystick.
update_number: Actualizează grila Sudoku pe baza intrării de la buton.
Functia setup initializeaza ecranul, pinul pentru buton si comunicarea cu cardul SD
Functia loop verifica in ce stare se afla se afla jocul: in ecranul de selectie a dificultatii sau in timpul jocului si apeleaza functiile
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Proiect misto. Mi-a starnit cheful de a mai face lucruri similare.
Din pacate nu mai am timp sa cumpar un arduino nano si sa pun totul pe un pcb universal, dar sigur voi face asta dupa prezentarea proiectului.
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună .
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.