Table of Contents

Launchpad Muzical

Introducere

Descriere generală

Hardware Design

  • Arduino Nano:

Hardware: Arduino Nano este creierul proiectului, care primește semnale de la butoanele tactile și controlează LED-urile WS2812.
Software: Arduino Nano rulează codul programat pentru a interpreta intrările de la butoane și pentru a controla LED-urile în funcție de acțiunile utilizatorului.

  • Butoane Tactile (36 bucăți):

Hardware: Aceste butoane sunt utilizate pentru a introduce comenzi și interacțiuni de la utilizator.
Software: Arduino citeste starea butoanelor și inițiază acțiunile corespunzătoare în funcție de butonul apăsat.

  • LED-uri WS2812 (36 bucăți):

Hardware: Aceste LED-uri sunt folosite pentru a oferi feedback vizual utilizatorului și pentru a indica starea butoanelor sau pentru a crea modele luminoase pentru efecte vizuale.
Software: Arduino controlează culorile LED-urilor în funcție de acțiunile utilizatorului sau de alte evenimente din program.

  • 1N4002 Diode (36 bucăți):

Hardware: Diodele sunt utilizate pentru a preveni deteriorarea butoanelor și a Arduino-ului în cazul în care apar tensiuni inversate sau de supratensiune.
Software: Nu interacționează direct cu software-ul, dar protejează componentele hardware.

  • Perfboard (2 bucăți):

Hardware: Plăcile de perfboard sunt utilizate pentru a monta și a conecta butoanele, LED-urile și diodele într-o configurație fizică.
Software: Nu interacționează direct cu software-ul, dar asigură o platformă fizică pentru conectarea componentelor.

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF