Exista 3 nivele la care se ajunge progresiv. Ultimul nivel este unul mai mult tematic cu initialele PM.
Pentru a termina un nivel este nevoie ca jucatorul sa ajunga cu cursorul sau pe margine, pozitia sa este specificata printr un led care se aprinde si se stinge progresiv. Jucatorul se poate misca in orice directie pe axa xOy, dar si pe diagonala. Daca loveste un perete jocul se termina si acesta priveste un mesaj audio de la buzzer si un joc de lumini de la led-ul rosu. Daca ajunge cu succes la margine acesta o sa primeasca un mesaj audio de la buzzer si un joc de lumini de la LED-ul galben sau verde. LED-ul verde se aprinde daca nivelul a fost terminat intr-un numar minim de mutari, astfel fiind un optimal win. Daca jucatorul nu termina nivelul in numarul de mutari alocate acesta o sa fie intampinat de LED-ul galben care semnifica un marginal win.
Pentru realizarea codului am pornit de la cateva cerinte:
In realizare acestui proiect am folosti concepte de GPIO, PWM, UART si intreruperi.
Acest proiect a fost unul foarte interesant si m-am distrat foarte mult in proiectarea si realizarea sa. E un milestone important pentru mine in cariera de inginer.