Table of Contents

Electric Wire Game With Scoring Mechanism

Introducere

  • Cui nu ii place distractia? Nimic nu se compara cu dorinta de a castiga la jocul preferat. M am inspirat si am realizat acest joc, cu gandul la copilaria mea
  • Este util atat pentru mine cat si pentru ceilalti deoarece este un joc amuzant pe care il poate juca oricine pentru a si testa indemanarea

Descriere generală

Proiectul constă într-un joc captivant în care jucatorul încearcă să navigheze un inel metalic printr-un fir fără să-l atingă, iar un sistem de contorizare a greșelilor îi permite să comită un anumit număr de erori înainte ca scorul să se reseteze, obligându-l să înceapă din nou. Scopul jocului este de a testa abilitățile de coordonare și îndemânare ale utilizatorului, oferindu i o experienta amuzanta

Hardware Design

Piese utilizate:

  • 2 Breadboard-uri
  • Arduino Nano
  • Buzzer
  • 7 Segment Display
  • 2 LED-uri
  • Shift Register
  • Baterie
  • Fir cupru

Schema:electic_wire_game_with_scoring_mechanism.pdf

Software Design

Pentru partea software am folosit Arduino IDE, iar codul este impartit in 3 parti:

  • jocul monitorizează starea unui senzor tactil, schimbând starea între GO și STOP și incrementând un contor de eșecuri. Dacă numărul de eșecuri depășește un prag specificat (fail_threshold), funcția gameover() este apelată pentru a semnaliza sfârșitul jocului printr-o secvență de sunete și afișaje.
  • afisarea cifrelor pe afisajul cu 7 segmente; se trimit datele corespunzatoare unei cifre specifice cate afisaj, iar apoi pinii necesari sunt configurati. Initial se afisaza cifra 0.
  • se configureaza pinii LED urilor, buzzerul si senzorul tactil. Se activeaza LED ul rosu si suna buzzerul de 3 ori atunci cand se detecteaza o atingere.

Rezultate Obţinute

Concluzii

A fost un proiect interesant si pot spune a a iesit ceva frumos. Am intampinat cateva dificultati cu afisajul cu 7 segmente din cauza ca nu gaseam configurarea lor. In rest, m au ajutat foarte mult tutorialele de pe youtube si am reusit sa ajung la o finalitate destul de repede.

Download

Bibliografie/Resurse

Export to PDF