Table of Contents

WordDice

Introducere

Descriere

“WordDice” este un joc electronic de cuvinte bazat pe cuburi luminoase care afișează litere, similar jocului “Boggle Flash” . Jucătorii amestecă cele cinci cuburi pentru a crea diferite combinații de cuvinte și apoi trebuie să găsească cât mai multe cuvinte reale în timp limitat. Cuburile se sincronizează între ele și afișează cuvintele găsite de jucători. Scopul jocului este de a acumula cât mai multe puncte prin identificarea cuvintelor și de a le reține până când timpul se scurge. Acest joc combină distracția cu dezvoltarea vocabularului și gândirea rapidă.

Scop

Scopul jocului este de a oferi o experiență de divertisment interactivă și educațională pentru jucători. Aceștia trebuie să găsească cuvinte cât mai rapid, ceea ce le poate îmbunătăți vocabularul și abilitățile de gândire rapidă. De asemenea, jocul poate promova un spirit competitiv sănătos și poate fi o modalitate distractivă de a petrece timpul în familie sau cu prietenii.

Idee

Ideea de la care am pornit este recrearea jocului „Boggle Flash”. Acum cativa ani am gasit intr-un second hand acel joc care mi s-a parut interesant. M-a intrigat simplitatea jocului, ideea de a forma cuvinte rapid din amestecarea de litere, dar cel mai mult sincronizarea dintre piese.

Utilitate

Pentru alții, jocul poate oferi o modalitate distractivă și educațională de a-și dezvolta abilitățile lingvistice și de gândire logică. Pentru copii, poate fi un instrument excelent de învățare a limbii, iar pentru adulți, poate reprezenta o provocare interesantă pentru menținerea minții active.

Pentru mine, dezvoltarea acestui proiect este o oportunitate de a dezvolta un joc, de a modela 3D si de a aplica cunostintele de programare si design.

Descriere generală

Fiecare modul (cub) este compus din un esp32, 2 transmitatoare infrarosu, 2 receptoare infrarosu, un breadboard(optional), un suport de baterie (cu baterie) si un display (o matrice de leduri).

Interactiunea dintre module

Modulele interactioneaza prin datele transmise prin modulele infrarosu. Fiecare cub trebuie sa stie mereu in ce loc este astfel:

Logica jocului (sumar)

Extra

Hardware Design

Listă de piese

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Github

https://github.com/Dianaanana/proiect-PM-WordDice

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

5 mai - crearea paginii + descrierea generala a proiectului

Bibliografie/Resurse

Inspiratie https://www.youtube.com/watch?v=34ebz2wJeqg

Resurse Hardware

Resurse Software

Export to PDF