Cu ajutorul unui breadboard și al firelor, cele patru componente: plăcuța Arduino, joystick-ul, matricea cu leduri și buzzer-ul sunt conectate. Jucătorul va controla snake-ul cu ajutorul joystick-ului și va încerca să strângă cât mai multe puncte prin a mânca luminițele de pe traseu. Buzzer-ul va scoate un sunet la pierderea jocului care se va întâmpla dacă șarpele atinge marginile matricei.
Componente hardware:
Actualizarea și Mișcarea Șarpelui:
Meniuri și Interfață:
Funcții Importante:
Pe matricea de leduri apare un model initial. Apăsarea joystick-ului duce la începerea jocului. Un snake format inițial din două cercuri luminoase se deplasează pe matrice și este controlat de către jucător cu ajutorul joystick-ului. La începutul jocului se poate auzi un cântecel, un sunet scurt se aude la mâncarea merelor, apare câte unul pe rând în locuri random. Șarpele crește odată cu mâncarea punctelor lumninoase și își pierde viața dacă își atinge propriul corp. La pierderea jocului se va auzi un sunet mai lung și mai puteric.
Mi-a făcut plăcere să lucrez cu ceva nou și să pot implementa un joc clasic care mi-a plăcut foarte mult în copilărie.
9.05 - Prezentarea pieselor pe care urma sa le utilizez
12.05 - Legarea pieselor hardware
13.05 - Intocmirea documentatiei pentru partea de hardware
16.05 - Prezentarea celui de al-doilea milestone
19.05 - 21.05 - Scrierea codului
23.05 - Prezentarea ultimului milestone