Table of Contents

Sequence Guess Game

Introducere

Proiectul implementează un joc de tipul Mastermind. Scopul jucătorului este să ghicească o secvență aleatoare de simboluri unice generate de Arduino prin încercări repetate, acesta primind indicii de fiecare dată. Am pornit de la ideea jocului Wordle, a cărui concept e similar, însă în loc de secvențe aleatoare se folosesc cuvinte din limba engleză. Jocul este interesant și poate fi folosit pentru a antrena abilitățiile logice ale jucătorului.

Descriere generală

Hardware Design

Componente:

Software Design

Proiectul folosește următoarele funcționalităti ale plăcii Arduino:

Pentru a genera o secvență de 4 cifre aleatoare care nu se repetă, am observat că metoda evidentă (generează câte o cifră și verifică dacă e egală cu vreo cifră generată anterior) nu e eficientă, iar placa stătea blocată încercând să genereze secvența. Pentru a genera mai rapid o secvență, am folosit algoritmul Fisher-Yates aplicat pe un vector care conține toate cifrele de la 0 la 9.

Rezultate Obţinute

Download

proiectpm_tiron.zip

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF