Table of Contents

Whack a mole

Proiect realizat de: Voinea Miruna-Georgiana

Grupa: 334CB

Introducere

Proiectul are la bază faimosul joc Whack a mole: există mai multe găuri pe unde cârtițele pot scoate capul, iar obiectivul jucătorului este de a le împiedica să iasă din ascunzătoare prin lovituri cu un ciocănel.

Descriere generală

Hardware Design

Listă de piese:

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Mediul de dezvoltare folosit: Arduino IDE

Schemă electrică realizată cu Tinkercad

Bibliotecă externă: LiquidCrystal_I2C.h

Flow joc:

Am folosit timer1 pentru a controla intervalul de timp în care un LED este aprins, astfel încât atunci când timpul expiră, jucătorul să piardă o viață.

Atunci când se apasă un buton, se declanșează o întrerupere, butonul fiind identificat cu ajutorul funcției checkBit. Se verifică dacă butonul corespunde ultimului LED aprins: în caz afirmativ, scorul este incrementat, iar în caz contrar, jucătorul pierde o viață.

Pentru a afișa scorul și numărul de vieți rămase, se folosește LCD-ul cu modul I2C.

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Proiectul este complet funcțional.

Link demo: https://youtu.be/IChtsEEhekQ

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Sunt foarte mulțumită de rezultatele obținute deoarece am reușit să implementez exact ce mi-am propus.

Întregul proiect a fost o experiență plăcută: m-a ajutat să înțeleg mai bine noțiunile explicate la laborator și chiar am descoperit că proiectele cu Arduino nu sunt atât de complicate pe cât credeam.

Download

Codul sursă: code_whack_a_mole.zip

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Pentru interacțiunea cu display-ul lcd, am folosit biblioteca LiquidCrystal_I2C.h preluată de pe https://www.optimusdigital.ro/ro/optoelectronice-lcd-uri/2894-lcd-cu-interfata-i2c-si-backlight-albastru.html?search_query=lcd+i2c&results=18

Pentru utilizarea întreruperilor: https://forum.arduino.cc/t/multiple-hardware-interrupts-for-arduino-uno/571974/14

Datasheet: https://ocw.cs.pub.ro/courses/_media/pm/atmel-7810-automotive-microcontrollers-atmega328p_datasheet.pdf

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF