Table of Contents

Sudoku 5x5

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului:

Descriere generală

Jucatorul va putea pune numere de la 1 la 5 in casutele libere si se va putea deplasa printre acestea cu ajutorul anumitor taste (cu 6 si 9 se va deplasa sus/jos, cu 7 si 8 stanga/dreapta). Pe parcursul jocului, jucatorul va avea un timer asociat ce va cronometra timpul efectiv de joc. La final, jucatorul poate apasa pe oricare dintre tastele de pe ultima linie (*, D, #, 0) pentru a anunta ca a terminat jocul (se va activa o intrerupere). Dupa apasarea butonului se va da un verdict: jocul a fost castigat sau nu. Daca jocul a fost castigat in 5 secunde un nou joc va incepe, altfel se va putea opta pentru continuarea jocului curent (tasta A) sau pentru a incepe un nou joc (tasta B). Pentru fiecare tasta apasata / joc terminat va aparea un mesaj corespunzator in consola.

Schema bloc

Hardware Design

img_20230525_195848.jpg

Schema electrica

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

Rezultate Obţinute

Demo

https://ctipub-my.sharepoint.com/:v:/g/personal/catalin_pasare1606_stud_acs_upb_ro/ERQQIcg5hWBAnPZSkCWHQrUB88QyMgrwxXznKf7KxvZ45w?e=c6qtD1

Concluzii

A fost un proiect destul de interesant, cea mai interesanta activitate din acest semestru. Am invatat sa aplic notiuni din laborator in propriul proiect, sa folosesc librarii specifice anumitor componenete hardware (keypad si lcd) si sa urmaresc in timp real progresul pe micul lcd. Totodata mi-a placut ca proiectul a fost la liber, astfel am avut posibilitatea sa imi modelez jocul asa cum mi-am dorit. Nu am intampinat dificultati majore nici pe partea de hardware, nici pe software.

Download

sudoku.zip

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Export to PDF