O variantă simplificată a https://en.wikipedia.org/wiki/Space_Invaders în care nu există scuturi. Mai exact, ai o navă spațială pe care o poți mișca stânga dreapta și poți trage. Apar niște extratereștrii în partea de sus a ecranului și mai întâi încep să se deplaseze la dreapta apoi la stânga și apoi se mișcă cu un rând mai aproape de tine. Scopul este să îi omori pe toți, înainte ca aceștia să ajungă la tine. Poți să miști dintr-un potențiometru nava și să împuști din butoane.
Scopul lui este de a pune în aplicare lucrurile învățate despre Atmega328P precum și alte cunoștințe de PM într-un mod distractiv.
Am pornit de la ideea că vreau să încerc să recreez un joc clasic (pe care nu l-am mai recreat).
Proiectul are scop educațional.
* Display LCD, Cu convertor I2C, HD 44780, Rezoluție 20 x 4
* Breadboard 830
* Fire
* Rezistențe
* Butoane
* Potențiometre
* Arduino UNO R3 ATmega328
* Buzzer
Arduino IDE
LiquidCrystal_I2C.h
Un vector cu structuri potențial goale pentru gloanțe
Game loop din întreruperi
I2C - ecran LCD
ADC - mișcare jucător
Timere și întreruperi - game loop, spațiere temporală între trasul gloanțelor. Trasul gloanțelor. Muzică.
Am învățat ce înseamnă programarea cu microprocesoare adevărată și nu doar cu funcțiile pe care le dă Arduino. M-am distrat făcând muzica.
https://arduinogetstarted.com/reference/library/lcd-createchar Crearea de caractere custom
https://www.instructables.com/Quick-Setup-Guide-to-Arduino-LCD-2004-With-PCF8574/ Conectarea LCD.