Autor: Ciurea Robert-Mihai 333CB
Structura TinkerCad pentru planificarea modului de utilizare al buzzerului ce anunta terminarea jocului. Aici iau in calcul si un buton intrucat am ales sa fac testarea simultana a celor doua componente pentru procesul de invatare si asigurare a functionalitatii componentelor.
Buzzer-ul are drept scop marcarea finalizarii joculiu. Am ales sa utilizez un buzzer activ astfel incat sa nu fiu nevoit sa adaug o sura externa de curent, tinand cont ca buzzerul pasiv functioneaza prin aparitia unor variatii de tensiune ce duc la generarea sunetului. In cadrul modului de test configurat, buzzer-ul este activat in momentul in care se apasa butonul de pe breadboard.
Diagrama de circuit pentru configurarea conectarii matricii de LED-uri la arduino uno
Scopul matricii de led-uri il constituie afisarea jocului propriu-zis de snake, jucatorul putand vizualiza sarpele, impreuna cu obiectul ce trebuie sa fie consumat de sarpe pentru a obtine puncte, jocul se opreste in momentul in care sarpele se atinge pe el insusi in orice punct al acestuia.
Am utilizat un TM1638 LED and Key Display intrucat pe langa functionalitatea basic de a arata pe un ecran LED mai multe informatii in functie de necesitati, acesta vine incorporat si cu o serie de 8 butoane si 8 led-uri in functie de ceea ce se apasa.
Scopul aecstui device il constituie contabilizarea numarului de puncte acumulate in timpul unui joc impreuna cu stabilirea nivelului de dificultate al jocului. Nivelul de dificultate insemnand viteza de miscare a sarpelui.
În etapele următoare… stay tuned!
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.