Pixel-art pentru piese in Paint
Scris de mana pixelii intr-un format matrice char[25][25]
Comandat piese (doar un breadboard)
Conectat LCD la Arduino (si testat)
Logica de generare a tablei/pieselor pe ecranul LCD
Scris un program care transforma fiecare matrice char[25][25] in 2 vectori pentru reducerea memoriei
Inlocuit matricile cu vectorii obtinuti
Implementat un cursor minimal ce se poate muta pe tabla stanga-dreapta si select/undo (cu 4 butoane)
Cumparat inca un breadboard + extra fire
Mutat butoanele pe al doilea breadboard si adaugat inca 3 butoane (sus, jos, reset)
Implementat logica pentru mutarea pieselor
Implementat logica pentru mutarea legala a pieselor
Implementat logica pentru update-ul jocului pe masura ce sunt facute mutari
Conectat buzzer-ul la Arduino
Implementat logica de final de joc, anuntata de buzzer in 2 moduri (draw, win/loss)
Finishing touches (Draw by no progress, Draw by insufficient material, mutat bishop-ul pe un dark square pentru a face knight-bishop mate posibil, adaugat logica promovare pion)