Table of Contents

Chug Meter

Introducere

Proiectul consta in realizarea unui chug meter ce poate fi folosit in scop de divertisment. Inspiratia a fost cunoscutul joc de “Beer chug” ce presupune cronometrarea timpului ce-i ia unui jucator de a termina un pahar. Deoarece cronometrarea folosind telefonul poate fi inexacta (am pornit/ oprit cronometrul la momente de timp ce nu au coincis cu actiunea realizata de jucator), m-am gandit ca ar fi mult mai util si corect sa se foloseasca un senzor de presiune pentru a detecta cand paharul a fost asezat / ridicat de pe suport.

Un astfel de sistem ce ar include si afisajul timpului scurs de cand a inceput cursa, dar si difuzarea unei melodii la final, ar fi cu siguranta apreciat de amatorii unor astfel de competitii studentesti.

Descriere generală

Utilizatorul poate folosi sistemul astfel:

  • daca este inregistrat in competitie, isi va folosi cardul RDIF ca sa se autentifice;
  • in cazul in care poate participa (de ex. are peste 18 ani), poate sa ridice paharul de pe suportul cu senzor;
  • dupa ce termina de baut tot continutul din pahar, il pune la loc pe senzor, moment in care cronometrul se opreste si afiseaza timpul final obtinut;
  • in acelasi timp, va fi difuzata o melodie care sa semnaleze incheierea provocarii cu ajutorul unui buzzer.

Hardware Design

Componente hardware necesare:

  • Arduino,
  • breadboard,
  • buzzer,
  • modul RFID,
  • senzor presiune apasare,
  • display LCD,
  • potentiometru

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare: Arduino IDE;
  • librării şi surse 3rd-party: SPI.h, MFRC522.h, LiquidCrystal.h;
  • notiuni laboratoare: SPI, intreruperi, PWM

Rezultate Obţinute

In final am reusit sa realizez proiectul pe care mi l-am propus.

Download

Bibliografie/Resurse

Export to PDF