Proiectul va simulaa o ruleta de cazino. Userul interactioneaza cu ruleta prin butoane, accelerometru si LCD. Pe LCD vor fi expuse informatii precum : castig, pierdere, suma pariata, incrementare suma de pariat(prin buton), decrementare suma de pariat (prin buton). Pentru a activa ruleta userul va genera o vibratia ce va fi captata si interpretata de accelerometru (cu cat vibratia este mai mare cu atat viteza de rotire a ruletei, adica a LED-urilor, este si ea mai mare). Dupa terminarea rulari se vor afisa mesajele corespunzatoare pe LCD (castig, pierdere, exit, etc.). Shift registers vor fi folositi pentru a optimiza pin-urile folosite pe placuta deoarece vom avea de conectat mai multe LED-uri ce reprezinta culorile ruletei. Toate actiunile efectuate asupra ruletei vor fi insotite de sunete generate de speaker.
Un proiect fun de dezvoltat, mai ales daca esti pasionat de pierdut bani la cazino. Cele mai multe probleme au aparut pe partea hardware (backpack i2c al LCD-ului desurubat, conectare shift register, folsire I2C bus comun pentru 2 componente i2c → accelerometru si LCD, etc.), dar prin rezolvarea acestora pot spune ca mi-am insusit destule cunostiinte pe partea hardware.