Table of Contents

Piano Tiles

Nume: Bîncă Andreea-Cristina

Grupa: 332CC

Introducere

Piano Tiles este un joc muzical în care obiectivul jucătorului este să apese pe butoanele corespunzătoare în momentul indicat prin aparitia unor blocuri colorate ce coboară pe ecran. Atunci când un astfel de bloc ajunge în partea de jos a ecranului, acesta trebuie apăsat, iar jocul va emite o notă muzicală, în funcție de melodia aleasă.

Descriere generală

În momentul în care jocul este pornit, jucătorul este întâmpinat de un meniu, din care poate alege să joace sau doar să asculte melodiile. Jucătorul va avea la alegere mai multe melodii. Selecția va fi făcută prin intermediul unui joystick.

În implementarea jocului sunt folosite 4 butoane ce trebuie apăsate la momentul corect conform afișării de pe ecran, în ton cu muzica redată printr-un buzzer (se va aprinde și un led albastru în același timp). În momentul în care se apasă un buton greșit, se aprinde un led roșu, semnificând o viață pierdută. Dacă se ajunge la 3 leduri aprinse, jocul este pierdut.

Hardware Design

Componente

Schemă electrică

Software Design

Mediu de dezvoltare

Biblioteci utilizate

Implementare

În fișierul piano_tiles.h sunt definite macrourile pentru input-uri, variabilele pentru butoane, joystick, display, template-uri pentru afișarea pe ecran, melodiile și sunt definite funcțiile de play și listen.

În fișierul piano_tiles.ino sunt implementate funcțiile:

setup()
loop()
play_song(...)
listen_song(...)

Rezultate Obţinute

Meniul:

Functia de joc:

Functia de redare:

Demo în arhivă.

Concluzii

În cadrul proiectului am învățat să folosesc noțiunile predate în laboratoare, dar și din aprofundarea personală. Rezultatul a fost un joculeț drăguț, care în viitor poate fi îmbunătățit.

Download

Piano Tiles

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Export to PDF