Table of Contents

Țintar

Introducere

Un joc de Țintar(Moara) pentru 2 jucatori afisat pe un ecran LCD. Jucatorul al carui rand este trebuie sa selecteze casuta in care va pune piesa. Se vor juca in ture pana cand se determina castigatorul conform regulamentului clasic. Se va aprinde un LED pentru a arata jucatorul al carui rand este si se va activa un buzzer pentru castigator la finalul jocului.

Descriere generală

Schema electrica:

Hardware Design

Lista de piese:

Software Design

In implementarea proiectului m-am folosit de urmatoarele biblioteci:

Pe acestea le-am folosit pentru a lucra cu ecranul LCD ST7735, de unde am apelat drawPixel, fillCircle, fillScreen cu care am construit tabla de joc si cu care am pus piesele pe tabla, in functie de input-ul jucatorilor.

Majoritatea codului este folosit pentru implementarea jocului propriu-zis de tintar. Am implementat cele 3 etape:

Rezultate Obţinute

Concluzii

Un proiect interesant, chiar a fost foarte enjoyable sa lucrez la el. Pe partea de hardware n-am avut prea mari probleme, mai multe au fost la cod, ca am avut destule cazuri de tratat. N-am avut chiar foarte mult timp pentru proiect si mi-ar fi placut sa mai adaug si alte functionalitati, dar per total mi se pare ca a iesit bine ce am reusit sa fac.

Download

https://github.com/IoanaPopescu0310/Tintar---PM

Jurnal

Bibliografie/Resurse

Export to PDF