Table of Contents

Tetris

Autor: Drăgoescu Alexandru-Mihai

Grupa: 333CC

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

Descriere generală

Funcționalități

Piesele care coboară în spațiul jocului și trebuie așezate pe matricele de LED-uri sunt reprezentate prin LED-uri aprinse.

User-ul le poate roti sau mișca stanga-dreapta cu ajutorul celor 4 butoane.

La sfârșitul jocul se va afișa scorul final al jucatorului și acesta va primi un semnal sonor de la buzzer.

Schema Bloc

Hardware Design

Lista de componente:

Software Design

Mediul de dezvoltare folosit:

Libraria folosita:

In loop() se verifica apasarea butonului de START moment in care incepe apelarea functiei startGame. Aceasta functie se ocupa de verificarea inputului de la cele 4 butoane folosite pentru schimbarea pozitiei pieselor care coboara si actualizarea pozitiei acestora pe cele 4 matrice de LEDuri, de asemenea de aici se alege la intamplare si tipul piesei.

Rezultate Obţinute

Download

333cc_dragoescu_alexandru_mihai_tetris_pm.zip

Bibliografie/Resurse

http://wayoda.github.io/LedControl/

Export to PDF