Table of Contents

Snake

Autor: Toma Ștefan-Mădălin
Grupa: 333CC

Introducere

Proiectul constă intr-o implementare a clasicului joc de "Snake".
Jucătorul controlează un punct pe un plan bidimensional.
Pe măsură ce înaintează, lasă o urmă, asemănătoare cu un șarpe în mișcare.
Jucătorul pierde atunci când șarpele lovește granița ecranului sau pe sine.
Jucătorul încearcă să mănânce iteme lovindu-le cu capul șarpelui.
Fiecare element consumat crește lungimea șarpelui, astfel încât evitarea coliziunii cu sine devine progresiv mai dificilă.

Descriere generală

Functionalitati

User-ul dispune de 4 butoane prin intermediul carora poate sa controleze directia curenta a sarpelui.

La coliziunea sarpelui cu un item lungimea ii va creste cu o unitate.

La sfarsitul oricarui joc se va afisa score-ul final al jucatorului si se va astepta un input pentru a incepe un nou joc.

Schema Bloc

Hardware Design

Bill of Materials

Denumire Piesa Cantitate
Arduino Uno 1
Butoane 4
Matrice LED MAX7219 4
Fire Mama-Tata ?
Fire Tata-Tata ?
Rezistente 100 KΩ 5

Schema Breadboard

Schema Electrica

Software Design

Medii de dezvoltare:

Se folosesc urmatoarele 2 librarii:

Citirea si interpretarea inputului se face in functia loop(). Timer-ul 1 se ocupa cu verificarea restrictiilor jocului si automat de rendarea pe ecran la fiecare secunda. Procesului de rendare a fost optimizat prin pastrarea tuturor LED-urilor aprinse. Astfel singurele exceptii cand interactiunea cu interfata LEDMatrixMagic este necesara sunt:

Rezultate Obţinute

Concluzii

:!: TODO

Download

Repo Cod
Source Code

Bibliografie/Resurse

Video despre Timer Interrupts
Datasheet Matrici LED
Documentatie LedControl