Table of Contents

Magic 8 Ball

Autor: Poașcă Ștefan
Grupa: 333CC

Introducere

Prin acest proiect doresc sa replic modul de functionare a unei jucarii foarte populare, Magic 8 Ball, aceasta constand intr-o bila neagra, similara ca si aspect cu una de biliard.
Modul de functionare este destul de simplu : ii pui o intrebare bilei, apoi o agiti, iar aceasta va genera un raspuns random dintr-un set de 15 raspunsuri : 5 afirmative, 5 negative si 5 nesigure.
Fiind o replica a unei jucarii, are scopul de a distra lumea si de a raspunde intr-un mod aleator la intrebarile utilizatorului.

Descriere generală

Utilizatorul va pune o intrebare (input pentru microfon) si va agita proiectul (input pentru accelerometru).
Microfonul si accelerometrul dau input-ul primit de la utilizator ca input pentru Arduino Uno.
Arduino Uno foloseste ca output LCD-ul pentru feedback vizual si buzzer-ul pentru feedback auditiv.
De asemenea, LCD-ul primeste ca input pentru pinul V0 output-ul potentiometrului.

Hardware Design


Folosesc urmatoarele componente :

Software Design

O sa prezint implementarea prin impartirea programului dupa componentele hardware folosite :

Am facut algoritmul asemanator cu al unui joc, in care programul se afla mereu intr-o anumita stare din cele 5 definite de mine. De mentionat faptul ca prima rulare cu un status nou afiseaza mesajul corespunzator pe LCD, urmand ca de la a 2-a rulare sa interactionez cu senzorii (vezi sectiunea de optimizari) :

Alte mentiuni / optimizari:

Rezultate Obţinute

8ball4.jpeg
8ball3.jpeg
8ball1.jpeg
8ball2.jpeg

Concluzii

Download

Download source code

Bibliografie/Resurse

Datasheet MPU-6050
Datasheet 1602 LCD

Interfacing FC-04 Microphone Sound Sensor Module with Arduino
Interfacing 16×2 Character LCD Module with Arduino
How to Program MPU 6050 With Arduino
Piezo Speaker with Arduino

Export to PDF